ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات تلفن هوشمند M9e از HTC لو رفت؛ نسخه پلاستیکی One M9+‌در راه است

تلفن هوشمند One M9 در غرب و همچنین بسیاری از کشورهای دیگر به عنوان برترین و البته محبوب ترین محصول کمپانی HTC شناخته می شود، هر چند که هنوز هم بسیاری بر این باورند شرکت تایوانی ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

تلفن هوشمند One M9 در غرب و همچنین بسیاری از کشورهای دیگر به عنوان برترین و البته محبوب ترین محصول کمپانی HTC شناخته می شود، هر چند که هنوز هم بسیاری بر این باورند شرکت تایوانی لازم بود تا دیگر اسمارت فونش یعنی M9+ را راهی بازارهای جهانی نماید.

در حالیکه بسیار بعید به نظر می آید موبایل پیش تر اشاره شده (M9+) آسیا و چین را ترک نموده و راهی دیگر نقاط جهان گردد، اما اخیراً نسخه ای مشابه ولی دارای بدنه پلاستیکی از آن جهت کسب مجوزهای لازم راهی سازمان TENAA گشته و مجدداً امیدها برای اینکه HTC موبایلی متفاوت به عموم کاربران سراسر دنیا عرضه نماید را زنده کرده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

اسمارت فون مورد بحث که گمان می رود M9e نام داشته باشد، یک تفاوت اصلی با همتای فلزی خود دارد و آنهم چیزی نیست جز حذف شدن دوربین اصلی دوگانه و ناگفته نماند که در سایر مشخصه های دیگر فرق خاصی بین آنها نیست.

با این تفاسیر دستاورد جدید تایوانی ها دارای نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزولوشن QHD‌ خواهد بود و از چیپست هشت هسته ای مدیاتک (با سرعت پردازش ۲.۲ گیگاهرتزی) به همراه ۳ گیگابایت حافظه ی رم بهره خواهد بود.

از سایر مشخصه های آن نیز می توان به دوربین اصلی ۲۰ مگاپیکسلی، دوربین جلویی اولتراپیکسلی، درگاه کارت حافظه و حسگر اثر انگشت اشاره کرد. البته هنوز معلوم نیست کمپانی سازنده در این مدل نیز حسگر مادون قرمز را جای داده یا خیر.

به یقین HTC تلفن هوشمند فوق الذکر را به خاطر بدنه ی پلاستیکی اش با قیمتی ارزان تر در اختیار کاربران قرار خواهد داد ولی باید منتظر ماند و دید آیا این شرکت موبایل جدیدش را در بازارهای جهانی نیز عرضه می کند و یا صرفاً دوباره به اهالی کشور اژدهای سرخ بسنده می نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • REVOLTED
    REVOLTED | ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴

    به به چقدر زشته :D

    حاصل ذهن خلاق طراح :))))))))))))

  • احمدM2
    احمدM2 | ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴

    بعد به طراحی سامسونگ گیر میدن
    این که خیلی زشته
    از جلو
    از پشت
    از کنار :(

  • V@hid$28
    V@hid$28 | ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴

    اقا چرا اینطوریه .... الان من چکار کنم ام9 بخرم یا ام9 پلاس ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :/

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی