ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی آشپزی تصویری لبخند؛ اپلیکیشنی برای یادگیری آسان آشپزی

آشپزی مهارتی است که با تجربه بدست می آید و نمی توان در پخت یک غذا، فقط به آموزش های تئوری اکتفا کرد. برای همین هم روش های مختلفی برای آموزش آشپزی به افراد تازه ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

آشپزی مهارتی است که با تجربه بدست می آید و نمی توان در پخت یک غذا، فقط به آموزش های تئوری اکتفا کرد. برای همین هم روش های مختلفی برای آموزش آشپزی به افراد تازه کار به وجود آمده؛ از جمله آموزش تصویری که می تواند راهنمای بسیار مناسبی برای پخت و پز افراد آماتور محسوب گردد.

آشپزی تصویری لبخند، اپلیکیشنی است که می تواند پخت انواع غذا، دسر و شیرینی را به طور مرحله به مرحله به شما آموزش دهد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

آشپزی لبخند از رابط کاربری زیبا، رنگارنگ و در عین حال ساده ای بهره مند است و در طول استفاده از آن بعید است که به مشکل یا باگی برخورد کنید.

در منوی اصلی، با سوایپ از بالا به پایین سه بخش را مشاهده خواهید کرد: غذاهای اصلی، غذاهای مکمل و کیک و شیرینی. وارد هر بخش که بشوید، تعداد قابل ملاحظه ای از انواع غذا را مشاهده می کنید که در حال حاضر تعداد آنها به بیش از 800 مورد می رسد.

Smile 2

در صفحه اصلی، با کشیدن انگشت از سمت راست به چپ منوی کشویی برنامه نمایان می شود که در آن می توان گزینه هایی مثل فهرست غذاها، غذاهای جدید (نیازمند اتصال به اینترنت برای مشاهده)، غذاهای مورد علاقه، جستجو در غذاها، تنظیمات و بخش پیشنهادات اپ (که با فشردن، به طور تصادفی پیشنهادی به شما ارائه می کند) را یافت.

در هر صورت، پس از جستجوی غذا و یافتن مورد مناسب، حالا می توانید وارد بخش آموزشی مخصوص به آن شوید. مثلا با انتخاب زرشک پلو با مرغ، می توانید از اطلاعاتی مثل زمان و مهارت لازم برای پخت، میزان کالری، مواد لازم و آموزش تصویری مرحله به مرحله غذا بهره ببرید.

البته تمام غذاهای لبخند آموزش مرحله به مرحله ندارند و فقط آن را در تعدادی از غذاها مشاهده می کنید. اپلیکیشن در حالت آفلاین می تواند تا حد زیادی کار شما را به راه بیندازد، با این وجود برای مشاهده غذاهای جدید و تصاویرشان نیاز به اتصال اینترنتی خواهید داشت.

Smile 3

در قسمت انتهایی منوی هر غذا نیز بخشی برای یادداشت گذاری در نظر گرفته شده تا بتوانید در آن نکات مهم در هنگام آشپزیتان را یادداشت کنید. قابلیت روشن نگاه داشتن صفحه نمایش را نیز در لبخند خواهید یافت تا هنگام آشپزی، نیاز به باز کردن مجدد صفحه نمایش نداشته باشید.

آشپزی لبخند بر خلاف رقبایش همچون سرآشپز پاپیون، فاقد امکاناتی مثل تنظیم تایمر، تنظیم مواد لازم برای نفرات مختلف و شبکه اجتماعی است، در عین حال با قیمت دوهزار تومانی در اختیار مشتری قرار گرفته.

با این وجود، اگر احساس می کنید که برای آشپزی به چیزی فراتر از مطالب تئوری نیازمندید، آشپزی لبخند با آموزش های خوب تصویری اش می تواند ارزش پرداخت چنین هزینه ای را برای شما داشته باشد.

آشپزی تصویری لبخند

آشپزی تصویری لبخند

سازنده: گروه نرم افزاری لبخند قیمت: 1990 تومان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 31.3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • دوست
    دوست | ۲۹ خرداد ۱۳۹۴

    هه هه هه هه هه خوردنی هست

  • BOZORG#
    BOZORG# | ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴

    http://www.engadget.com/2015/05/03/sony-helps-with-installing-custom-roms/
    سونی امکان نصب سیستم عامل‌های جدید روی تلفن‌های هوشمند خود را آسان می‌کند.

    این طریق می‌توان رام دلخواه اندرویدی را روی گوشی نصب کرد؛ به علاوه از سیستم عامل‌های دیگر مانند Firefox وTouch Obuntu هم استفاده کرد. هم اکنون، تنها مدل‌های رده پایین این شرکت مانند Xperia E3،M2 ، T2 Ultra و T3از این Bootloader ها استفاده می‌کنند. سونی هنوز امکان ایجاد این تغییرات را در گوشی‌های رده بالای خود یعنی Xperia Z3 فراهم نکرده است. اما این ایده دیگر آن چنان دور از ذهن نیست

    لطفا تایید کن دیجی :(

    • taha_amrollahi
      taha_amrollahi | ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴

      خوب اسپم نکن عزیز دیگه / می خوای چیزی این جوری بگی نظرت رو در مورد مطلب بنویس بعد زیرش اینو هم آصافه کن / بگیرم واسه مامانم :D / چرا وایه آی او اس توسعه نمیدن /

  • محسن
    محسن | ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴

    دیجیاتو جان از این عملت خیلی خوشم اومد معرفی اپلکیشن های خوبی که زیاد مورد توجه قرار نگرفته :)

مطالب پیشنهادی