ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی سرویس Playstation Now را به کنسول پلی استیشن ۳ می آورد

درست یک سال پس از معرفی رسمی سرویس گیمینگ مبتنی بر کلاود سونی موسوم به Playstation Now، حالا این کمپانی قصد دارد آن را بر روی نسل پیشین کنسول خود، یعنی PS3 نیز عرضه نماید. در ادامه ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۵:۳۰

درست یک سال پس از معرفی رسمی سرویس گیمینگ مبتنی بر کلاود سونی موسوم به Playstation Now، حالا این کمپانی قصد دارد آن را بر روی نسل پیشین کنسول خود، یعنی PS3 نیز عرضه نماید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

امکان تهیه حق اشتراک خدمات یاد شده از دوازدهم ماه می (۲۲ اردیبهشت) بر روی کنسولهای مورد بحث فراهم می گردد و کاربران بدون ثبت نام می توانند نسخه ای آزمایشی از آن را به مدت هفت روز و به صورت رایگان مورد استفاده قرار دهند.

ناگفته نماند کسانی که به عضویت Playstation Now در بیایند می توانند به ۱۰۰ عنوان مختلف PS3 از جمله Batman Arkham City، Saints Row IV و Final Fantasy XIII دسترسی داشته باشند.

سونی برای راه اندازی سرویس مذکور ۳ سال پیش ۳۸۰ میلیون دلار را به Gaikai که در زمینه ی استریم ویدئو گیم ها تخصص دارد پرداخت تا تکنولوژی های لازم برای آن مورد توسعه قرار گیرند و سپس سال گذشته و بعد از فراهم شدن زیرساخت های لازم محصول نهایی را بر روی پلی استیشن ۴ عرضه نمود.

علاوه بر PS3 و PS4 کاربران می توانند خدمات مورد اشاره را در کنسول پلی استیشن Vita، پلی استیشن TV و همچنین برخی مدل های خاص پخش کننده های بلو-ری و تلویزیون ها خود سونی نیز تجربه نمایند.

ضمناً ژاپنی ها توافقنامه ای را هم با سامسونگ به امضا رسانده اند که قرار است طبق آن و طی سال جاری Playstation Now در برخی از تلویزیون های هوشمند تولیدی این شرکت کره ای نیز در دسترس باشد.

بهره گیری از سرویس کلاود گیمینگ سونی هزینه ماهیانه ای ۱۹.۹۹ دلاری در پی دارد و غول تکنولوژی ژاپنی برای آن نقشه های جاه طلبانه ای در سر می پروراند که از جمله ی آنها می توان به امکان استفاده از بازی های پلی استیشن ۳ بر روی پلی استیشن ۴ اشاره نمود. هر چند نباید از خاطر برد که هزینه های مرتبط به Playstation Now و مشکلاتی مانند پدید آمدن لگ در حین استفاده از آن چالش هایی جدی بر سر راهش محسوب می گردند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • Mehdia_St
    Mehdia_St | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴

    الان چند روزه دارم مورتال کمبت X بازی میکنم خیلی عالیه !! برتالیتی رو بالخره زدم :) کسی هست انلاین بازی کنیم !!
    فعلا با Ps4 همین یه بازی رو دارم سه تا بازی Free هم دانلود کردم .

  • Hossein Hami
    Hossein Hami | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴

    خیلی خوبه خبر خوبی بود برای پی اس 3 دار ها مخصوصا بتمن آرخام که میتونه تو دسترس قرار بگیره....
    ممنون بابت مطلب...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی