ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

عمر باتری تلفن هوشمند G4 الجی تفاوتی با مدل قبلی اش ندارد

تلفن هوشمند G4 الجی بهترین پرچمداری است که تا به حال از سوی این شرکت کره ای ارائه گردیده و برخی از امکانات در نظر گرفته شده برای آن نخستین بار است که در یک ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

تلفن هوشمند G4 الجی بهترین پرچمداری است که تا به حال از سوی این شرکت کره ای ارائه گردیده و برخی از امکانات در نظر گرفته شده برای آن نخستین بار است که در یک موبایل رویت می شوند و از آن جمله می توان به سیستم تثبیت گر تصویر سه محوره، حسگر طیف رنگ و قاب پشتی از جنس چرم طبیعی اشاره نمود.

پس از نقد و بررسی های صورت گرفته روی این موبایل مشخص شد که ادعاهای کمپانی سازنده اش در مورد امکانات مختلف آن درست بوده و برای نمونه در میان تلفن های همراه موجود در بازار، G4 بهترین عکس ها (حتی در نور کم) را می گیرد، نمایشگری روشن با رزلوشن بالا دارد و علاوه بر درگاه کارت حافظه میکرو اس دی، یک باتری قابل تعویض دارد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

اما علیرغم همه این موارد، تلفن هوشمند مورد بحث یک نقطه ضعف اساسی و مهم دارد که در نسخه قبلی اش هم شاهد بودیم و آن به باتری دستگاه مربوط می شود. در تست بنچمارک صورت گرفته روی G4 مشخص شد که باتری این موبایل در زمان روشن بودن صفحه نمایش کمی بیشتر از 6 ساعت دوام می آورد که حتی اندکی از G3 کمتر است و دیگر غول هایی مانند اکسپریا Z3 که جای خود را دارند.

اگر فرض کنیم که این عملکرد اختلاف زیادی با رقبای اصلی G4 نظیر گلکسی S6، آیفون 6 پلاس یا HTC One M9 ندارد، ضعف باتری دستگاه صرفا نشان می دهد که پیشرفت قابل توجهی در عمر باتری این پرچمدار حاصل نشده و الجی لااقل در این حوزه ضعیف عمل کرده است.

شارژ این موبایل با استفاده از شارژر اصلی آن کمی بیشتر از دو ساعت به طول می انجامد که این مساله G4 را هم طراز با پرچمداران دیگر (به استثنای گلکسی S6 که فوق العاده سریع شارژ می شود) قرار خواهد داد.

در پایان باید بگوییم که کاربران این دستگاه مجبورند در پایان هر روز و پس از استفاده عادی، موبایلشان را شارژ نمایند و شاید به همین خاطر بوده که الجی تصمیم  گرفته یک باتری قابل تعویض را برای آن در نظر بگیرد تا دارندگان G4 همواره یک باتری ذخیره را همراه داشته باشند و در موارد نیاز آن را با خود حمل نمایند.

Untitled

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (41 مورد)
  • پویا
    پویا | ۸ فروردین ۱۳۹۵

    دوستان من می خوام گوشی بخرم نظرم روی زد 3 هستش فقط راجب دوربین سلفیش خیلی نگرانم چون ی گوشی می خوام که سلفیش عالی باشه دوربین سلفی زد 3 چطوره تو رو خدا راهنماییم کنید

  • حسن
    حسن | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴

    صرفا ظرفیت باتری دلیل بر دووام بیشترش نیست
    یه گوشی مثل ۱۵۲۰ هم که من دارم بعد دو سال استفاده باطریش دچار ضعف میشه
    یک چیزی در مورد باطری موبایل ها هستش و اونم اینه که هر گوشی موبایل بسته به نوع مصرف باطری نگه میداره
    ۱۵۲۰ من دو سال پیش تا ۳ روز دووم میاورد
    الان بعد دو سال به ۸ ساعت هم نمیرسه ‎:)‎
    من ترجیح میدم گوشی بعدیم عمر باطری بیشتری رو داشته باشه و باطری قابل تعویض داشته باشه

    گوشی با قابلیت تعویض باطری داشته باشه
    و قاب های باطری دار براش موجود باشه
    فعلا با جستجو به جی ۳ و ۴ الجی رسیدم ‎:)‎

  • Javad
    Javad | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴

    انتظار داشتیم لاقل استفاده از 808 حداقل با کاهش قدرت پردازشی یه نفعی حداقل واسه باتری داشته باشه ولی عملا نه تنها نفع نداشت که از همون 810 هم استفاده میکرد بهتر بود

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی