ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه مرد آهنی تلفن هوشمند Galaxy S6 Edge در راه است

سامسونگ و مارول هر دو، شرکت هایی با تخصص و دانش بالا در حوزه بازاریابی هستند. حالا این دو کمپانی با یکدیگر دست همکاری داده اند و در نظر دارند که پروژه ای مشترک را ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

سامسونگ و مارول هر دو، شرکت هایی با تخصص و دانش بالا در حوزه بازاریابی هستند. حالا این دو کمپانی با یکدیگر دست همکاری داده اند و در نظر دارند که پروژه ای مشترک را با همراهی هم کلید بزنند.

در حالی که مدت زمان زیادی از اکران فیلم Avengers: Age of Ultron نمی گذرد، یکی از مدیران سامسونگ در مصاحبه ای با خبرگزاری کره جنوبی اظهار داشت که به زودی نسخه مرد آهنی تلفن هوشمند گلکسی S6 Edge وارد بازار می شود.

در ادامه این مطلب با دیحیاتو همراه باشید.

لی یانگ هی نایب رئیس این کمپانی کره ای در جمع 50 نفری خبرنگاران اظهار داشت، نسخه ویژه از پرچمدار جدید سامسونگ قرار است که به رنگ قرمز عرضه شود.

نسخه آیرون من یا همان مرد آهنی از این تلفن هوشمند تا پایان ماه می (نهم خرداد) یا ماه بعد از آن رونمایی می گردد. مشخص نیست که آیا این موبایل صرفا مدل قرمز رنگی از کهکشانی خمیده شرکت مورد بحث است یا اینکه تغییرات دیگری را نیز در آن شاهد خواهیم بود. به گفته لی، سامسونگ اصلاحات و تغییرات دیگر را پس از هماهنگی با کمپانی مارول مشخص خواهد کرد.

در ماه مارس گذشته، یک طراح کره ای، مجموعه ای از مدل های مفهومی موبایل ذکر شده را تحت عنوان نسخه Avengers ارائه کرد که شامل طرح های رنگی از شخصیت های این فیلم بودند و از آن جمله می توان به نسخه قرمز و طلایی مرد آهنی اشاره نمود. اما هیچگونه تضمینی وجود ندارد که نسخه ویژه ارائه شده از سوی سامسونگ نیز چنین خصوصیاتی داشته باشد.

iron-man-galaxy-s6-edge-samsung-710x511

همکاری این شرکت کره ای با ماورل، باعث شده که محصولات آن جایگاه ویژه ای در Age of Ultron پیدا کنند. براساس گزارش کمپانی Concave که در زمینه ارزیابی برندها فعالیت دارد، سامسونگ بیش از سایر برندها در چنین پروژه هایی مشارکت دارد.

لازم است یادآور شویم که فعلا حرفی از دیگر نسخه های ویژه Avengers به میان نیامده، هرچند که پیش بینی می شود در صورت موفقیت نسخه مرد آهنی گلکسی S6 Edge، سامسونگ چنین تصمیمی را داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴

    اگه نسخه ای که سامسونگ در نظر داره هم همین شکلی باشه که توی این عکس مفهومی اومده، خیلی چیز خوشگلیه...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی