ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

انتشار اطلاعاتی بیشتر در رابطه با مشخصات فنی تلفن هوشمند Honor 7 Plus از هوآوی

گفته می شود هوآوی مشغول کار بر روی پروژه ای محرمانه به سر می برد که خروجی آن احتمالاً به تلفن هوشمندی با عنوان Honor 7 Plus ختم خواهد شد و البته تا به امروز شاهد ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۵:۰۰

گفته می شود هوآوی مشغول کار بر روی پروژه ای محرمانه به سر می برد که خروجی آن احتمالاً به تلفن هوشمندی با عنوان Honor 7 Plus ختم خواهد شد و البته تا به امروز شاهد لو رفتن چند تصویر از این محصول نیز بوده ایم.

اما امروز شایعات تازه ای در رابطه با موبایل یاد شده منتشر گشته اند که جزئیات بیشتری را راجع به با مشخصه های فنی آن افشا می کنند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

طبق شایعاتی که امروز در رسانه های مختلف بازتاب داشته اند، گفته می شود Honor 7 Plus به نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزولوشن QHD مجهز گشته و از یکی از چیپست های خانگی کمپانی سازنده اش یعنی Kirin 930 بهره می گیرد.

چیپست مذکور از نوع ۶۴ بیتی بوده و در آن هشت هسته ی پردازشی Cortex A53 به کار بسته شده اند؛ چهار عدد از هسته های مورد اشاره احتمالاً سرعت پردازشی معادل ۱.۵ گیگاهرتز خواهند داشت و چهار هسته ی دیگر نیز سرعت کلاکی برابر با ۲.۰ گیگاهرتز را فراهم می آورند تا پردازش های سنگین از طریق آنها انجام شود.

از سایر مشخصه های موبایل جدید هوآوی می توان به ۳ گیگابایت حافظه ی رم، ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی، دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی (به همراه فلش دو گانه LED و لرزشگیر اپتیکال) و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی جلویی اشاره کرد.

ناگفته نماند در تصاویری که قبلاً از Honor 7 Plus‌ مشاهده کرده بودیم به نظر می رسید این اسمارت فون دارای سنسور اثر انگشت نیز باشد و شایعات پیشین حکایت از به کارگیری باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی در آن دارند.

در صورتیکه مشخصه های مورد بحث صحت داشته باشند دستاورد جدید کمپانی چینی در اصل محصولی مابین میان رده ها و پرچمداران کنونی بازار به حساب خواهد آمد، هر چند که هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت احتمالی و زمان عرضه اش در دسترس نیست و باید منتظر بمانیم تا گذشت زمان صحت شایعات موجود را مشخص نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • علی
    علی | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴

    بزرگترین مشکل هوآوی آپدیت و پشتبانی ضعیفه گوشی به نظربنده

  • Mamos98
    Mamos98 | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴

    با اینکه کرنل و هسته اندروید 32 بیتیه ولی دیگه با ارائه این CPU ها و تلاش اینتل برای 64 بیتی کردنش فک کنم تا یه دو سال دیگه بره به اون سمت!
    ولی هوآوی نمیدونم چرا محصولاتش خوبه ولی روح نداره! تازه UI جالبی هم نداره! انگار فقط همینجوری سر هم بندی شده! بر عکس HTC و اپل و سامسونگ و سونی! و مخصوصا LG!

    • pars
      pars | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴

      رابط کاربری های جدید هواوی رو حتما ندیدید چون از ورژن 2.3 عالی شده . 3 و 3.1 عالی اند

مطالب پیشنهادی