ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

یک سوم کاربران جدید آیفون در اروپا، پیش از این موبایل اندرویدی داشته اند

راهکارهای تبلیغاتی جدید اپل برای جذب مخاطبین جدید از جبهه دشمن در اروپا با موفقیت به همراه بوده. یکی از استراتژی های اپل، متقاعد کردن کاربران اندرویدی برای تعویض تلفن های همراه شان با آیفون ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۲۰:۰۰

راهکارهای تبلیغاتی جدید اپل برای جذب مخاطبین جدید از جبهه دشمن در اروپا با موفقیت به همراه بوده. یکی از استراتژی های اپل، متقاعد کردن کاربران اندرویدی برای تعویض تلفن های همراه شان با آیفون های جدید است.

داده های جدید از Kantar World Panel نشان می دهد که در سه ماهه اول سال 2015، نزدیک به 33 درصد آیفون های جدید در دست کاربرانی قرار گرفته که پیش از این تلفن همراه اندرویدی داشته اند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

کوک ماه گذشته به این مسئله اشاره ای داشت و گفت تعداد کسانی که پیش از این آیفون نداشته اند و حالا به سراغ آیفون 6 و 6 پلاس آمده اند نسبت به هر زمان دیگری بیشتر شده و این رقم همچنان در حال افزایش است.

در حقیقت تعداد کسانی که از اندروید به آیفون روی آورده اند، نسبت به هر سه سال گذشته بیشتر بوده.

برای تشویق بیشتر کاربران اندرویدی، اپل راهنمای قدم به قدمی را جهت انتقال داده ها به iOS منتشر کرده و در ماه مارس نیز اعلام شد کسانی که مایل به دریافت آیفون هستند می توانند تلفن اندرویدی خودشان را به اپل تحویل داده و آیفون تحویل بگیرند (البته در ازای مبلغی).

در اروپا و آمریکا، کاربران می توانند تلفن های اندرویدی، ویندوزفونی و بلک بری خودشان را به اپل بدهند و همین مسئله بدون شک تاثیر به سزایی در این آمار دارد.

بسیاری از کاربران اندرویدی نمایشگر کوچک آیفون های قبلی را نمی پسندیدند و بین آیفون های کوچک و آیپدهای بزرگ، گزینه دیگری برای شان در دسترس نبود. آیفون 6 پلاس اگرچه در اوایل راه با مشکلاتی رو به رو شد اما در جلب نظر کاربران خارجی بسیار موثر بوده.

چینی ها عاشق فبلت ها هستند و میزان فروش اپل به 26.1 درصد تلفن های فروخته شده رسیده. اگرچه چین توسط شیائومی و هوآوی قبظه شده اما اپل هم توانسته در این بازار موفقیتی کسب کند و این کشور را تبدیل به دومین بازار پرفروش خود نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (34 مورد)
  • شايان
    شايان | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴

    بايد هم فروش خوبى داشته باشه ! من در كانادا زندگى ميكنم و دوتا تلفن همراه دارم يه ايفون ٦ و يه نكسوس ٦ ! امروز به طور اتفاقى متوجه شدم سيرى صدامو تشخيص نميده ولى مثلا وقتى صدا ضبط ميكنم ميكروفن كار ميكنه ! بردم اپل استور و يه دونه نو بهم دادن ! ولى اگه يه اتفاقى واسه نكسوس ٦ ام بيوفته بايد دست به دامن كى بشم ؟ اين يه فرق ساده برند اپل با بقيه برند هاست .

  • Amirhossein.kbaghery
    Amirhossein.kbaghery | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴

    فقط یک سوال که واقعا جوابشو نمیدونم
    به نظرتون دقیقا چی میشه که یک کاربر اندروید به سمت سیتم عامل ios میره ؟
    چه مزیت یا ویژگی باعث این میشه؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی