ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سواچ و توسعه باتری ۶ ماه بی نیاز از شارژ برای ساعت های هوشمند

طبق نوشته های هفته نامه ی سوئیسی موسوم به Handelszeitung، کمپانی سواچ سال آینده باتری را معرفی خواهد نمود که به ساعت های هوشمند امکان می دهد تا ۶ ماه بدون نیاز به شارژ مجدد وظایف ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

طبق نوشته های هفته نامه ی سوئیسی موسوم به Handelszeitung، کمپانی سواچ سال آینده باتری را معرفی خواهد نمود که به ساعت های هوشمند امکان می دهد تا ۶ ماه بدون نیاز به شارژ مجدد وظایف خودشان را به سرانجام برسانند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

Nick Hayek، مدیر عامل این شرکت، به هفته نامه ی پیش تر اشاره شده گفته است "ارائه باتری که ۶ ماه از شارژ بی نیاز باشد در بازار کنونی مزایای رقابتی بسیاری را پدید خواهد آورد."

هایک می افزاید آنها با همراهی تیم تحقیقاتی کمپانی Belenos و همچنین یکی از باتری سازان معروف با عنوان Renata موفق شده اند پیلی با طول عمر و ظرفیت بالا توسعه دهند که نه تنها ابزارها و گجت های پوشیدنی را قدرت می بخشد بلکه در مقیاس بزرگتر قابل استفاده در خودروها نیز هست.

سواچ پیش از این و در ماه فوریه اقدام به معرفی یک ساعت هوشمند با نام Touch Zero One کرده است که بیشتر قابلیت های آن مناسب ورزشکاران شاخه ی والیبال ساحلی به حساب می آیند.

نکته ی جالب در اینجاست، مدیر عامل این شرکت یعنی هایک، کمی قبل از معرفی اسمارت واچ مذکور و در ماه فوریه گفته بود کمپانی اش تمایلی به تولید ساعت های هوشمند ندارد زیرا ارتباط برقرار کردن با این گجت ها به خاطر کوچکی بیش از حدشان دشوار است و مرتباً هم مستلزم شارژ شدن هستند.

او حتی به صراحت ذکر کرده بود ساعت سازان سنتی دیر یا زود خواهند توانست بر اهالی دنیای تکنولوژی غلبه نمایند و وقتی کاربران اسمارت واچ ها از این محصولات خسته گردند مجدداً به ساعت هایی مانند آنچه شرکت وی تولید می کند روی آورده و دوباره از سواچ و سایر برندهای مشابه خرید خواهند کرد.

اما با تفاسیر کنونی به نظر می رسد نیک هایک تغییر نگاهی ۱۸۰ درجه ای داشته و نه تنها شرکتش اقدام به تولید ساعت هوشمند نموده بلکه تکنولوژی های بدیع و مهمی را برای آنها در دست توسعه دارد.

باید منتظر ماند و دید باتری های جدید سواچ بازار گجت های پوشیدنی را متحول خواهد نمود یا خیر، نظر شما در این رابطه چیست؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • 7.62mm
    7.62mm | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴

    سه ماه پیش اسمارت واچ رو رد کرده ولی اون پشت داشتن رو باطریش کار میکردن! سواچ شیطون..

  • عـــامـروفـسـکی
    عـــامـروفـسـکی | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴

    اگر بشه عالی میشه

  • Mr.M
    Mr.M | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴

    احتمالا مثل تمام ساعتهاي هزاردلاري موتور شارژ شونده به وسيله حركت دست يا موتور اتوماتيك داره وگنه فكر نكنم تونسته باشند مشكل باتري را حل كنند هر چند از نظر من مشكل باتري تقصير دستهاي پشت پرده است ...

    • Hadi.TJ
      Hadi.TJ | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴

      «هایک می افزاید آنها با همراهی تیم تحقیقاتی کمپانی Belenos و همچنین یکی از باتری سازان معروف با عنوان Renata موفق شده اند پیلی با طول عمر و ظرفیت بالا توسعه دهند».
      خودش گفته پیلی با طول عمر و ظرفیت بالا، پس نظریه شما نمی تونه درست باشه با این حساب...

مطالب پیشنهادی