ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

مدیر عامل وان پلاس و ارائه اطلاعاتی در مورد چیپست و قیمت One Plus Two

به باور بسیاری تلفن هوشمند OnePlus One یکی از بهترین موبایل هایی به حساب می آید که در سال ۲۰۱۴ معرفی شده است. این تلفن هوشمند مبتنی بر سیانوژن کیفیت ساخت بالا را در کنار ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

به باور بسیاری تلفن هوشمند OnePlus One یکی از بهترین موبایل هایی به حساب می آید که در سال ۲۰۱۴ معرفی شده است. این تلفن هوشمند مبتنی بر سیانوژن کیفیت ساخت بالا را در کنار مشخصه های سخت افزاری مطلوب و قیمتی ایده آل به کاربران عرضه می نماید.

البته شاید در مورد آن یک مشکل یا نقصان هم وجود داشته باشد و آنهم چیزی نیست جز اینکه تهیه کردنش چندان آسان به حساب نمی آید و فروش به صورت دعوتنامه ای سبب گشت تا بسیاری از کاربران نتوانند اقدام به خریدش نمایند.

افراد متعددی منتظر نسل دوم تلفن هوشمند مذکور هستند که گمان می رود به زودی و با نام OnePlus Two راهی بازار گردد و امروز به شکلی نیمه رسمی جزئیات بیشتری در مورد آن فاش شده است.

با دیجیاتو همراه باشید.

Pete Lau، مدیر عامل و بنیانگذار وان پلاس، روز گذشته در جریان گفتگویی که با هواداران کمپانی خود و در شبکه ی اجتماعی چینی Weibo داشته به نوعی تائید نموده که نسل بعدی اسمارت فون تولیدی شرکتش موسوم به OnePlus Two از چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۱۰ بهره می گیرد.

همچنین کاربران شبکه ی اجتماعی پیش تر اشاره شده، چندین بار از Lau در رابطه با قیمت موبایل مورد بحث سئوال پرسیده اند و وی ذکر نموده به نظر می رسد ۴۰۳ دلار رقم منصفانه ای باشد. البته نباید از خاطر برد مقدار یاد شده هنوز قطعی نیست و بر طبق شواهد احتمالاً مدیر عامل OnePlus رقمی حدودی و بر طبق برآیند های موجود را ذکر کرده است.

در مورد سایر مشخصه های OnePlus Two حرف خاصی به میان نیامده اما شایعات پیشین حکایت از نمایشگر ۵.۵ اینچی QHD در کنار سه گیگابایت حافظه ی رم و حسگر اثر انگشت دارند. انتظار می رود این موبایل در سه ماهه چهارم سال جاری میلادی به بازار بیاید و بازهم از طریق سیستم دعوتنامه ای به دست متقاضیان برسد.

ضمناً در طی هفته های گذشته شایعاتی نیز در مورد یک اسمارت فون دیگر با نام OnePlus Two Lite وجود داشته و برخی منابع بر این باور هستند در کنار پرچمدار جدید موبایلی با قیمت و امکانات کمتر از سوی برند چینی فوق الذکر تا پیش از پایان سال جاری رونمایی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • محسن
    محسن | ۲ تیر ۱۳۹۴

    خوب همیشه خوبه . میخواد چینی باشه میخواد آمریکایی باشه میخواد آلمانی باشه . چیزی که خوب هست و در عمل در نظر کاربر نهایی تونسته رضایت حاصل کنه باید حتما بخاطر برند و یا محل تولید و جایی که شرکتش هست ازش به بدی یاد کرد ؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی