ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شکایت اریکسون از اپل در برخی از کشورهای اروپایی

شرکت اریکسون به عنوان یکی از مجموعه های سوئدی فعال در حوزه تلکام، به تازگی از اپل در دادگاه کشورهای آلمان، بریتانیا و هلند طرح شکایت کرده است. یکی از مدیران اریکسون در رابطه با ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

شرکت اریکسون به عنوان یکی از مجموعه های سوئدی فعال در حوزه تلکام، به تازگی از اپل در دادگاه کشورهای آلمان، بریتانیا و هلند طرح شکایت کرده است.

یکی از مدیران اریکسون در رابطه با این شکایت چنین گفته است: «تکنولوژی های ما امروزه در بسیاری از قابلیت های ارتباطی محصولات مورد استفاده قرار می گیرند و اپل بدون داشتن حق امتیاز، مشغول سود بردن از تکنولوژی های اریکسون است. ما مطمئن هستیم که دادگاه های آلمان، بریتانیا و هلند به ما کمک می کنند تا این مشکل را به شکلی عادلانه برطرف کنیم.»

اریکسون پیش از این تلاش کرده بودیم تا خارج از محیط دادگاه با اپل به توافق رسد و در قابل مبلغی مشخص، حق امتیاز استفاده از پتنت هایش را به اهالی کوپرتینو واگذار نماید؛ اما اینطور که به نظر می رسد این صحبت ها راه به جایی نبرده و اکنون دادگاه باید در این مورد قضاوت نماید.

پیش بینی می شود در صورتی که دادگاه رأی خود را به نفع اریکسون صادر کند، اپل مجبور خواهد شد سالیانه مبلغی بین ۲۴۰ تا ۷۲۵ میلیون دلار را به این شرکت سوئدی پرداخت نماید.

بد نیست بدانید که در سال گذشته سامسونگ در قبال دریافت مجوز جهت استفاده از پتنت های اریکسون، مبلغی بالغ بر ۶۵۰ میلیون دلار را به این مجموعه پرداخت کرده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • aromin
    aromin | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴

    باز هم اپل
    و باز هم بندبازی
    .
    اپل = بندباز

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی