ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویدئوی تبلیغاتی جدید اپل؛ همه چیز با آیپد تغییر می کند [تماشا کنید]

هر چند آمار و ارقام نشان می دهد آیپد اپل مانند دیگر محصولاتش در فروش موفق نیست، ولی این شرکت تصمیم گرفته از امروز کمپین تبلیغاتی جدیدی با عنوان "همه چیز با آیپد تغییر می ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۰۱:۰۰

هر چند آمار و ارقام نشان می دهد آیپد اپل مانند دیگر محصولاتش در فروش موفق نیست، ولی این شرکت تصمیم گرفته از امروز کمپین تبلیغاتی جدیدی با عنوان "همه چیز با آیپد تغییر می کند" را برای این تبلت راه اندازی نماید.

در راستای همین کمپین میکرو وبسایتی نیز ایجاد شده  که در آن مجموعه ای از اپ ها و ایده های مختلف برای بهره گیری بیشتر و بهتر از آیپد قابل مشاهده هستند و ضمناً کمپانی ساکن کوپرتینو با یک ویدئوی تبلیغاتی اقدام به معرفی کمپین مورد بحث کرده که در نوع خود جالب محسوب می شود و می توانید آن را در انتهای همین مطلب مشاهده نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • HM-ROYAL
    HM-ROYAL | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴

    آخه اون سیستم عامل مزخرف ویندوز که اکثر برنامه هاش با صفحه لمسی همخوانی ندارد چه ارتباطی به تبلت و کاربردهای تبلت داره شما اگه میخوای کارهای حرفه ای انجام بدی یک لپتاپ حرفه ای یا مک بوک پرو یا imacمیخری سرفیس پرو این وسط چه کاره است ! اگه بنا به مقایسه باشه مک بوک ایر 2011 و مک بوک ایر جدید از سرفیس بهتر و سبکتره آخه تبلت نباید صدا بده و سنگین باشه نباید ضخامت زیادی داشته باشه..... تنها اشکال ipad نداشتن قابلیت مستقیم موبایل برای مکالمه و اس ام اس زدن است گرچه این مشکل با انواع مسنجرهای رایگان قابل حله مخصوصا" imessage در دیوایسهای اپل

  • Arsalan
    Arsalan | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴

    من خودم ایر دارم وقتی بش فلش نمیشه وصل کرد وقتی که با برنامه های جانبی بشه فقط ازش فایل دانلود کرد چه فایده تازه صفحه خاموش میشه بعد چند ثانیه دانلود قطع میشه.

    • HM-ROYAL
      HM-ROYAL | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴

      برنامه Amerigo نسخه pro رو از آیتونز نصب کن نسخه Free هم داره قابلیت دانلود در Background و هنگام خاموش بودن دیوایس هم داره .

      https://itunes.apple.com/en/app/turbo-downloader-amerigo-download/id531198828?mt=8

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی