ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اطلاعات جدیدی از نکسوس هوآوی منتشر شد

یکی از تحلیلگران خوش سابقه چینی، شایعات مربوط به نکسوس جدیدی که توسط هوآوی در حال تولید است را تائید کرده و اطلاعات جدیدی در این باره دارد که به نظر می رسد رنگ و ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۲۰:۳۰

یکی از تحلیلگران خوش سابقه چینی، شایعات مربوط به نکسوس جدیدی که توسط هوآوی در حال تولید است را تائید کرده و اطلاعات جدیدی در این باره دارد که به نظر می رسد رنگ و بوی واقعیت دارند.

جیوتانگ پان، مدیر بخش تحقیقات انستیتو تحقیقاتی شنژن هوآکیانگ، در حوزه تلفن های همراه چینی و صنعت الکترونیک تخصص زبان زدی دارد. وی مقالات متعددی درباره این بازار نوشته و بارها اطلاعات دقیقی منتشر کرده. وی حالا این بار به سراغ گوگل و هوآوی رفته است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

پان ادعا کرده که نکسوس جدید، 5.7 اینچ نمایشگر Quad HD یا 2K خواهد داشت و پردازنده آن نیز اسنپدراگون 810 از کوالکام است. تاریخ عرضه دستگاه، نیمه دوم سال 2015 در نظر گرفته شده که البته این نکته چندان هم غیب گویی خاصی نمی طلبد، کمتر از یک ماه دیگر وارد دومین نیمه سال 2015 می شویم.

اگر این اطلاعات صحبت داشته باشد، شاهد تغییری نسبت به نمایشگر غول آسای 5.96 اینچی نکسوس 6 هستیم.

منطقی به نظر می رسد که گوگل با چینی ها همکاری کرده تا دستگاه های جدید نکسوس خود را بسازد. هوآوی، زد تی ئی، شیائومی و حتی لنوو، پویاترین تولیدکنندگان تجهزیات جانبی اندرویدی هستند. مهم تر از همه، چینی ها هستند که در کشورهای در حال توسعه برگ برنده را در دست دارند، جایی که اغلب کاربران تازه کار وارد دنیای موبایل می شوند.

علاوه بر این، گوگل با چینی ها رابطه بسیار خوبی دارد و مایل است بازار چین را به دست بگیرد. ساندار پیچای در MWC 2015 اعلام کرد آن ها با یک شرکت محلی چینی در حال کار هستند و هوآوی از هر لحاظ مناسب به نظر می رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (28 مورد)
  • مجتبی
    مجتبی | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴

    کی گفته هواوی بده ؟! اینایی این حرف رو میزنن همونایی ان که وقتی بازار موبایل ایران دست نوکیا بود و سونی اریکسون وارد شد همه میگفتن سونی اریکسون بدرد نمیخوره ! در حالی که کم کم سونی اریکسون نشون داد با قیمت کمتر میشه گوشی خوبی هم داشت ، همین اتفاق داره برای شرکت های چینی نوظهور میافته ! کارایی و قیمت الان حرف اول میزنه ، جنس قطعات و بدنه از عالی و متعالی هست تا معمولی ، مهم اینه پول چقدر درین و چه جنسی وارد کشور میشه !
    سونی ؟! یعنی سونی بره نکسوس بزنه ؟! حیفه نکسوس نیست !!!

  • رامین
    رامین | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴

    مصرف کنندگان این برند هنوز نمیتونن اسمش رو درست تلفظ کنند و اکثرا میگن هاوایی! اونوقت نکسوس هاوایی! چه شود آقا!
    فکر کنم برم سراغ ویندوزفون آقا!

  • Ramin_Sharif
    Ramin_Sharif | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴

    آفرین هواوی نتیجه زحمتشو دید

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی