ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اپلیکیشن Snap Me Up ؛ ساعتی که تا سلفی نگیرید، از زنگ زدن نخواهد ایستاد

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که صبح ها به سختی از خواب بیدار می شوند، شاید Snap Me Up با روش منحصر به فردش بتواند مشکلتان را رفع کند. در ادامه با ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۰

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که صبح ها به سختی از خواب بیدار می شوند، شاید Snap Me Up با روش منحصر به فردش بتواند مشکلتان را رفع کند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

نحوه کار Snap Me Up بدین صورت است:

وقتی که با Snap Me Up ساعت را کوک می کنید، صبح روز بعد صدای زنگ بسیار بلندی را خواهید شنید و همزمان، دوربین سلفی موبایل شما نیز فعال خواهد شد.

برای قطع صدای زنگ، حالا می بایست موبایل را بردارید، چشم هایتان را باز کرده و یک عکس سلفی بگیرید. اصلا هم نباید فکر فریب دادن اپ به ذهنتان خطور کند، چرا که Snap Me Up برای غیر فعال کردن زنگ هشدار حتما به یک صورت متحرک نیاز دارد.

Snap Me Up 2

مایکل فابوزی، توسعه دهنده 22 ساله این اپ در مصاحبه با بیزینس اینسایدر می گوید: " بیدار شدن در صبح برای من کار بسیار مشکلی بود و به یک زنگ هشدار احتیاج داشتم. بنابراین تصمیم به ساخت یک اپ زنگ هشدار گرفتم، اپلیکیشنی که هم اجتماعی باشد و هم سرگرم کننده؛ چیزی که مردم با آن بتوانند متفاوت تر و جالبتر از همیشه از خواب برخیزند."

کلیه سلفی هایی که با Snap Me Up میگیرید، در گالری موبایل ذخیره خواهند شد تا بتوانید گذر زمان را هم در آن مشاهده کنید. فابوزی در این مورد اضافه کرد: " من ایده گرفتن عکس به طور روزانه و این که هر روز در اطرافم چه می گذرد را بسیار جالب و هیجان انگیز یافتم."

Snap Me Up فعلا برای گجت های اندرویدی عرضه شده، اگرچه بنابر گفته فابوزی باید انتظار نسخه ای از آن برای سیستم عامل iOS را نیز داشته باشیم. اپلیکیشن یادشده از ژانویه سال جاری تاکنون، 25 هزار بار از گوگل پلی دانلود شده است.

Snap Me Up

Snap Me Up

سازنده: Dehun قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 4.3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • Sajad_alipour
    Sajad_alipour | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴

    دوستان عزیز کسی آنتی ویروس kaspersky نمیخواد بخره؟ سریال نامبر اصلی یک ساله موجوده.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی