ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی نوت ۵ Edge در نتایج وب سایت HTML5test نمایان شد

اگرچه تا رونمایی از پرچمدار جدید فبلت های سامسونگ به نام گلکسی نوت ۵ چند ماهی زمان باقی مانده اما از همین حالا، کاربران بسیاری برای داشتن سری پنجم فبلت کره ای ها، که انتظار ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

اگرچه تا رونمایی از پرچمدار جدید فبلت های سامسونگ به نام گلکسی نوت ۵ چند ماهی زمان باقی مانده اما از همین حالا، کاربران بسیاری برای داشتن سری پنجم فبلت کره ای ها، که انتظار می رود یک بروز رسانی جامع تر از نسخه چهارم باشد، لحظه شماری می کنند.

آنطور که قبلا نیز برایتان نوشته بودیم، امسال همانند سری S، شاهد دو تلفن هوشمند با کد گلکسی نوت خواهیم بود که در حال حاضر گلکسی نوت ۵ با کد رمز «پروژه Noble» و گلکسی نوت ۵ Edge نیز با کد رمز «ZenZero» شناخته می شوند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

سامسونگ در سال اخیر تلاش کرد تا دست کم برای خود، به انحصار کوالکام پایان دهد و از چیپست های خانگی در پرچمدارانش بهره گیرد. نوت های جدید نیز از این ماجرا مستثنی نخواهند بود و از این پس، شاهد حضور چیپست های اگزینوس به عنوان قلب تپنده ی آنها خواهیم بود.

آنچنان که خبر می رسد، سامسونگ تمایل دارد از چیپست اگزینوس با کد ۷۴۲۲ در فبلت قدرتمند خود بهره گیرد. این چیپست البته از سیستم-بر-چیپ به کار رفته در گلکسی اس ۶ با کد ۷۴۲۰، قدرتمند تر بوده و پردازنده، پردازنده گرافیکی و رم به همراه حافظه داخلی دستگاه و همچنین مودم LTE ساخت سامسونگ را بر روی خود جای می دهد.

تا اینجای کار می دانیم که گلکسی نوت ۵ در ماه های آینده رونمایی خواهد شد و برخی شایعات مربوط به آن نیز دست به دست شده اند، در نتیجه می توان گفت که تا کنون نمونه های اولیه ای نیز تولید گشته اند و سامسونگ سخت در حال بررسی و گنجاندن بهترین ها در فبلت خود است. نتایج وب سایت HTML5test نیز حکایت از در دست بررسی بودن گلکسی نوت ۵ اج دارند. وظیفه ی این وبسایت آن است که تشخیص دهد یک مرورگر، به چه شکل از HTML5 پشتیبانی به عمل می آورد.

zennymctoasterstrudel

نتایج به دست آمده در این وبسایت حکایت از این مسئله دارند که مرورگر سامسونگ با کد ۳.۲، در موبایلی به نام ZenZero مورد آزمایش قرار گرفته که به نظر می رسد همان گلکسی نوت ۵ اج باشد. پیشتر شایع گشته بود که این نسخه به همراه لبه های خمیده در هر دو سوی دستگاه و با نمایشگری ۵.۴ و یا ۵.۵ اینچ و مشخصا با پنل Super AMOLED معرفی خواهد شد.

[تصویر فوق صرفا طرحی مفهومی از طرف طرفدارن برند نوت است.]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • Ehs@n AB.P
    Ehs@n AB.P | ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴

    [تصویر فوق صرفا طرحی مفهومی از طرف طرفدارن برند نوت است.]

    اگهاینو نمیدیدیم ، میخواستم سکته کنم !

    طرح مفهمویشون بخوره تو سر طراحش ! این مزخرفترین طرح مفهموی بود که میشد ارائه داد !

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی