ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با Wallet Drone آشنا شوید؛ پهپادی که گفته می شود در دنیا کوچک ترین است

پهپاد و کنترلر کوچکی که می توانند در جیب جای بگیرند؟ بله! این وعده ایست که شرکت سازنده Wallet Drone به طرفدارانش می دهد. پهپاد مورد بحث در اصل یک هلیکوپتر چهار پره کوچک و ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۰

پهپاد و کنترلر کوچکی که می توانند در جیب جای بگیرند؟ بله! این وعده ایست که شرکت سازنده Wallet Drone به طرفدارانش می دهد.

پهپاد مورد بحث در اصل یک هلیکوپتر چهار پره کوچک و کنترلر است که از طریق سایت Indiegogo معرفی گردید و ابعادی به اندازه یک کیف پول دارد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید تا بیشتر در مورد خصوصیات این محصول بدانید.

اما ایده ساخت پهپادی با این اندازه چندان هم تازه نیست و هم اکنون دستگاه های مختلفی با این خصوصیات در بازار موجود هستند، با این همه، شرکت سازنده این محصول ادعا می کند که ولت درون کوچک ترین پرنده بدون سرنشین در دنیاست.

خود این دستگاه ابعادی در حدود 4 در 4 در 1.75 سانتی متر دارد و ریموت کنترل -پایه آن نیز ابعادی برابر با 10.75 در 8.5 در 2.8 سانتی متر دارد.

ولت درون نوعی ابزار سرگرمی ارزان قیمت است که کار کردن با آن بیشتر جنبه تفریح دارد و در کنار این مساله به قدری کوچک است که می توانید آن را داخل جیب خود گذاشته و بدون نیاز به حمل تجهیزات یا کیف اضافه به پارک بروید.

همچون اغلب هلی کوپترهای چهار پره، این پهپاد نیز فاقد دوربین است و به همین دلیل چنانچه قصد گرفتن عکس های هوایی را دارید بهتر است که به دنبال محصول دیگری باشید.

ولت درون می تواند پس از هر بار شارژ که معمولا 20 دقیقه به طول می انجامد بین 5 الی 7 دقیقه پرواز کند و برای این منظور نیز لازم است که از کابل USB دستگاه استفاده نمایید (اگر هم در حال حرکت باشید، می توانید از کنترلر پهپاد برای این کار بهره بگیرید که قابلیت تبدیل به پایه شارژ را دارد و برای این منظور به چهار باتری قلمی نیاز خواهید داشت).

این دستگاه دارای سه سرعت مختلف است و قابلیت چرخش 360 درجه را دارد و علاوه بر این به یک سیستم تثبیت کننده شش محوره مجهز شده و مد ویژه ای دارد که حرکت و چرخش دستگاه را راحت تر می کند.

علاقمندان برای حمایت از این پروژه می توانند ولت درون را در چهار رنگ و تنها به قیمت 35 دلار خریداری نمایند. پست دستگاه در داخل ایالات متحده آمریکا کاملا رایگان است و خریداران کانادایی هم باید 12 دلار بیشتر بپردازند. در صورتی که در سایر مناطق دنیا هستید می توانید با صرف 25 دلار دیگر علاوه بر قیمت اصلی دستگاه این درون را خریداری نمایید.

فروش ولت درون تنها در صورتی ادامه می یابد که هدف فروش 11894 دلاری سازندگان آن محقق گردد. تا به امروز این گروه موفق شده اند که مبلغ 4965 دلار را از محل فروش این پهپاد کسب کنند و تا پایان بازه زمانی تعیین شده برای رسیدن به میزان یاد شده بیشتر از یک ماه باقی مانده. در صورت موفقیت آمیز بودن فروش، حامیان و خریدران این پهپاد می توانند در ماه جولای دستگاه خود را تحویل بگیرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Gublin
    Gublin | ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴

    به چه درد میخوره وقتی دوربینی روی خودش نداره چیزی هم نمیتونه حمل کنه؟؟ هلیکوپتر اسباب بازی من ده برابر اینه حداقل میتونه یه چیزی حمل کنه، ولی بهش نمیگم درون.. حتی اگه ده دلار هم باشه وقتی هیچ کاربردی نداره بی ارزشه

    • ehsan79f
      ehsan79f | ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴

      گاهی وقت ها سرگرمی بد نیست ....
      لزومی نداره همه چی کاربرد خاصی داشته باشه

      • Gublin
        Gublin | ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴

        سرگرم کردن خودش یه کاربرده ولی توی سرگرمی هم گزینه های بهتری هستن.

مطالب پیشنهادی