ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

تلفن هوشمند X5 Max S با مشخصات فنی مشابه باریک ترین اسمارت فون جهان در راه است

تلفن هوشمند Vivo X5 Max دسامبر سال گذشته معرفی شد و موفق گشت عنوان باریک ترین اسمارت فون جهان را به خود تخصیص دهد و حالا گفته می شود مدل مشابهی از این محصول که ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

تلفن هوشمند Vivo X5 Max دسامبر سال گذشته معرفی شد و موفق گشت عنوان باریک ترین اسمارت فون جهان را به خود تخصیص دهد و حالا گفته می شود مدل مشابهی از این محصول که پسوند S به نامش اضافه گشته در حال آماده سازی برای عرضه به بازار است.

در ادامه با دیجیاتو همرا باشید.

البته ضخامت X5 Max S به اندازه ی دیگر همتایش کم نخواهد بود ولی در عوض باتری ۴۱۵۰ میلی آمپر ساعتی را در درون خود جای داده؛ این فبلت ۵.۵ اینچی اخیراً جهت کسب مجوزهای لازم در اختیار سازمان TENAA قرار گرفته و از طریق همین سازمان اطلاعات و مشخصه های فنی اش به بیرون درز یافته است.

ناگفته نماند که در X5 Max باریکی اسمارت فون برابر با ۴.۷۵ میلی متر بود، در حالیکه این رقم در X5 Max S به ۷.۲۹ میلی متر رسیده. نکته در اینجاست نازک ترین موبایل جهان برای پردازنده ی هشت هسته ای و نمایشگر ۵.۵ اینچی اش به سراغ باتری ۲۳۰۰ میلی آمپر ساعتی رفته بود و ظاهراً اکنون کمپانی سازنده سعی کرده این نقطه ضعف را برطرف نماید.

نمایشگر تلفن هوشمند یاد شده کماکان دارای رزولوشن ۱۰۸۰P بوده و از سایر مشخصه های آن نیز می توان به چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون ۶۱۵، حافظه رم ۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی (قابل افزایش از طریق درگاه میکرو SD تا ۱۲۸ گیگابایت)، اندروید ۴.۴.۴ کیت کت، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی با رزولشن ۱۰۸۰P، دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی، پشتیبانی از دو سیم کارت و پشتیبانی از ارتباط مبتنی بر تکنولوژی 4G LTE اشاره کرد.

با تفاسیر صورت پذیرفته و طی یک نگاه کلی در می یابیم Vivo در محصول تازه ی خود تنها باتری و ظرفیت آن را نسبت به مدل پیشین تغییر داده که همین امر نیز سبب شده ضخامت دستاورد نهایی افزایش یابد.

در مورد زمان و قیمت X5 Max S هنوز حرفی به میان نیامده، اما برخی منابع حدس می زنند موبایل مذکور در روز ۱۳ماه می (۲۳ اردیبهشت) معرفی خواهد شد، ضمناً گمان می رود طی همین روز تلفن های هوشمند دیگری مانند Vivo X5 Max+ و X5 Pro نیز رونمایی گردند.

gsmarena_001

gsmarena_002

gsmarena_003

gsmarena_004

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • goli
    goli | ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴

    فکر میکنی با دوربین نوکیا 6600 عکس ازش گرفتن ! آدم کور بیاد این عکس رو ببینه میفهمه چینیه! بی کیفیتی از سر و روش میباره

  • كيومرث شيدى(ورژن امينم ٢!)
    كيومرث شيدى(ورژن امينم ٢!) | ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴

    اين مدل گوشياى چينى لو ميرن يا لوشون ميدن؟؟؟

مطالب پیشنهادی