ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

چشم بادامی های چینی موبایل Nubia Z9 را کالبد شکافی می کنند

کمپانی زی تی ای کمتر از یک هفته پیش جدیدترین پرچمدار خود با نام Nubia Z9 را رونمایی کرد. این تلفن هوشمند از لحاظ امکانات و ظاهر شباهت زیادی به Nubia Z9 Max و Nubia ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

کمپانی زی تی ای کمتر از یک هفته پیش جدیدترین پرچمدار خود با نام Nubia Z9 را رونمایی کرد. این تلفن هوشمند از لحاظ امکانات و ظاهر شباهت زیادی به Nubia Z9 Max و Nubia Z9 Mini دارد و حالا عنوان جدیدترین پرچمدار کمپانی مورد بحث را به خود اختصاص داده.

با این همه، تفاوت های قابل توجهی میان Nubia Z9 و دو مدل ذکر شده وجود دارد و تا حدودی می توان آن را یک محصول منحصربفرد از سوی این شرکت چینی خواند.

نکته جالب در مورد این موبایل این است که به غیر از فریم فلزی بدنه که قالبی یک دست به دستگاه می دهد، هیچگونه حاشیه ای در قسمت کناره های بدنه این محصول در نظر گرفته نشده است. علاوه بر این، در این موبایل نوارهای مشکی رنگی که معمولا در تلفن های هوشمند بدون حاشیه شاهدش هستیم، به چشم نمی خورند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

Nubia Z9 دارای برخی قابلیت های ویژه است که کمپانی ZTE تحت عنوان FiT یا تکنولوژی تعاملی فریم از آن یاد می کند و به شما امکان می دهد که با استفاده از ژست های مختلف با لبه های نمایشگر تعامل داشته باشید یا اپلیکیشن و فرمان خاصی را روی موبایل اجرا نمایید.

حال خبر رسیده که کارشناسان یک شرکت چینی به نام سینا تکنولوژی اقدام به باز کردن بدنه این موبایل کرده اند که در ادامه این مطلب می توانید تصاویری از مراحل مختلف آن را مشاهده نمایید. با مشاهده عکس های زیر درخواهید یافت که زی تی ای چطور موفق شده این حجم قطعات را در بدنه ای با این باریکی جای دهد و حاشیه های اطراف نمایشگر را تا این اندازه کوچک نگه دارد.

اما تلفن هوشمند Nubia Z9 امکانات بسیار خوبی دارد که از آن جمله می توان به نمایشگر 5.2 اینچی با رزلوشن 1080p و همچنین 3 یا 4 گیگابایت رم و 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی اشاره نمود.

این تلفن همراه از یک چیپست هشت هسته ای 64 بیتی اسنپدراگون 810 همراه با پردازنده گرافیکی Adreno 430 بهره می برد. یک عدد دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی با سیستم لرزشگیر اپتیکال و دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی (همراه با حسگرهای CMOS) برای پرچمدار جدید زی تی ای در نظر گرفته شده.

علاوه بر اینها، نسخه 5.0 اندروید موسوم به آبنبات چوبی از قبل روی این دستگاه نصب گردیده و رابط کاربری آن به نام Nubia UI 3.0 که محصول خود زی تی ایست برایش در نظر گرفته شده است.

این تلفن همراه از استاندارد ارتباطی 4G LTE و همچنین دو عدد سیم کارت پشتیبانی می کند و ابعاد بدنه آن برابر با 147.38 در 68.34 در 8.94 میلیمتر اعلام گردیده.

تلفن هوشمند مورد بحث هم اکنون در چین قابل خریداری است که مدل کلاسیک آن با قیمت 564 دلار، مدل الایت 645 دلار و گران ترین آن با نام اکسکلوسیو 726 دلار به فروش می رسند. ناگفته نماند که تااکنون اطلاعاتی در مورد زمان عرضه این محصول در خارج از خاک چین ارائه نگردیده.

 

ZTE-Nubia-Z9-teardown_1

ZTE-Nubia-Z9-teardown_2

ZTE-Nubia-Z9-teardown_3

ZTE-Nubia-Z9-teardown_4

ZTE-Nubia-Z9-teardown_5

ZTE-Nubia-Z9-teardown_6

ZTE-Nubia-Z9-teardown_7

ZTE-Nubia-Z9-teardown_9

ZTE-Nubia-Z9-teardown_11

ZTE-Nubia-Z9-teardown_12
ZTE-Nubia-Z9-teardown_16

ZTE-Nubia-Z9-teardown_14

ZTE-Nubia-Z9-teardown_15

 

ZTE-Nubia-Z9-teardown_10 ZTE-Nubia-Z9-teardown_8

ZTE
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • رامین
    رامین | ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴

    کسی میدونه بنچ مارکش چنده

  • Mr reza
    Mr reza | ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴

    طراحی داخلی رودست سونی ندیدم. انقدر همه چی مرتبه. سونی سلطان الکترونیک دنیا الکی نشده.

  • Ebrahim
    Ebrahim | ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴

    واقعا طراحی بوردش عالیه .
    htc m9 یکم یاد بگیر . انگار برقکار اومده تو گوشی سیم کشی کرده از بس بد طراحی کردن.

    • Ebrahim
      Ebrahim | ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴

      http://digiato.com/article/2015/04/04/%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D9%84-htc-one-m9-%D8%AA%D9%88%D8%B3%D8%B7-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87-ifixit/

    • Ebrahim
      Ebrahim | ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴

      ولی حداقل کاشکی ال سی دی هم باز میکردن تا بی حاشیه بودنش بیشتر معلوم بشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی