ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

برند جدید QiKU آماده ورود به بازار تلفن هوشمند چین می شود

دو کمپانی چینی Qihoo 360 (سازنده نرم افزار های امنیتی) و Coolpad (سومین تولید کننده اسمارت فون در چین) دست به دست یکدیگر داده اند تا با تولید تلفن های هوشمند باکیفیت و پرقدرت و قیمت گذاری آنها از ۱۶۰ ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۰۰:۳۰

دو کمپانی چینی Qihoo 360 (سازنده نرم افزار های امنیتی) و Coolpad (سومین تولید کننده اسمارت فون در چین) دست به دست یکدیگر داده اند تا با تولید تلفن های هوشمند باکیفیت و پرقدرت و قیمت گذاری آنها از ۱۶۰ دلار، تاج و تخت شیائومی را به لرزه درآورند.

حداقل این تصویریست که Zhou Hongyi مدیر عامل Qihoo 360 دوست دارد در ذهن ما بسازد. بر اساس اعلام آقای Hongyi، شرکت جدید آن ها که QiKU نامگذاری شده و به راحتی می تواند اسمارت فون های تولیدی خود را تا ۸۰۰ دلار قیمت گذاری کند، اما تصمیمشان این است که حداقل در ابتدای کار محصولات با ارقام بسیار کمتری ارائه شوند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

بنا بر گزارش ها، این شرکت برای شروع نسبت به آماده سازی ۳ موبایل در دسته بندی های مختلف اقدام کرده که در آینده نزدیک به بازار ارائه خواهند شد و همانطور که گفته شد ارزان ترین مدل آنها ۱۶۰ دلار قیمت خواهد داشت.

البته هنوز برای قضاوت در مورد توانایی این رقیب تازه تاسیس برای تحت فشار قرار دادن غولی همچون شیائومی زود است، اما بر اساس اخبار منتشره، ابر کمپانی چینی از هم اکنون قیمت موبایل Mi Note Pro خود را ۵۰ دلار کاهش داده. هرچند نمی توان بطور قطع در مورد ارتباط خبر واصله با شروع به کار QiKU ابراز نظر نمود.

بی شک آغاز فعالیت برند های جدید تقریبا همیشه به نفع مصرف کنندگان خواهد بود، اما ورود به بازاری همچون چین که در آن تعداد بازیگران بی شمار، رقابت سهمگین و حاشیه سود بسیار پایین است امری طاقت فرسا محسوب می شود.

البته با وجود تمامی مشکلات یاد شده بطور مستمر شاهد ورود رقبای تازه به مارکت کشور اژدهای سرخ هستیم، از جمله شرکت Letv که به تازگی از اعلام وجودش خبر دادیم، اما با این حال کمتر شنیده بودیم کمپانی ای به خود جرائت دهد تا با غول جا افتاده ای مثل شیائومی اعلان جنگ نماید. کمپانی ای که پس از درنوردیدن خاک چین اکنون در حال گسترش امپراطوری خود به هند و شرق دور است و خیال بلند پروازانه ی ورود به برزیل، روسیه، ترکیه، اروپا، و حتی بازار بسیار پرسود ایالات متحده آمریکا را در سر می پروراند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • AliReZa
    AliReZa | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴

    اینو کجای دلمون بزاریم :|

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی