ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ورایزن با قیمت ۴.۴ میلیارد دلار کمپانی AOL را خواهد خرید

کمپانی ارتباطی Verizon با قیمت ۴.۴ میلیارد دلار، AOL را از آن خود کرده است. این قیمت به معنای ارزش ۵۰ دلار به ازای هر سهم بوده و آنگونه که خبر رسیده، این خرید در همین تابستان ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۶:۴۵

کمپانی ارتباطی Verizon با قیمت ۴.۴ میلیارد دلار، AOL را از آن خود کرده است. این قیمت به معنای ارزش ۵۰ دلار به ازای هر سهم بوده و آنگونه که خبر رسیده، این خرید در همین تابستان قطعی خواهد شد.

غول ارتباطی آمریکا به نام ورایزن، در این خصوص اذعان داشته: «این خرید به عنوان قدمی عالی به سوی ساخت پلتفرم دیجیتالی و ویدیویی خواهد بود که در آینده منجر به رشدی بزرگ در آینده خواهد شد.» در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

کسب محتوای دیجیتالی AOL و همچنین تخصص مربوط به بازاریابیشان، باعث یاری ورایزن برای رسیدن به استراتژی های برتری در زمینه سرویس های LTE و تماس های ویدیویی خواهد شد. از سوی دیگر وب سایت هایی که تحت نظارت و مالکیت AOL به فعالیت می پرداختند، نظیر Engadget، TechCrunch و The Huffington Post را نیز نباید از یاد برد که حال زیر نظر غول ارتباطی آمریکا، ورایزن خواهند بود.

پس از اکتساب Vodafone با مبلغ ۱۳۰ میلیارد دلار در سال گذشته، خرید AOL بزرگترین اکتساب ورایزن در ماه های اخیر است. مدیر عامل شرکت ارتباطی مورد بحث به نام Lowell McAdam البته در ژانویه جاری، نسبت به شایعات تمایل به خرید AOL واکنش نشان داده و آنها را رد کرده بود. وی در آن زمان اذعان کرد که نباید AOL و شرکت های مشابه را به شکل کامل خرید و بهتر است صرفا به همکاری با آنها پرداخت.

McAdam امروز می گوید: «AOL یک بار دیگر خود را به عنوان یک نوآوری برتر دیجیتالی ثابت نموده و از همکاری با آنها برای داشتن جهانی دیجیتالی تر، خرسندیم.»

وال استریت ژورنال نیز می نویسد آقای Armstrong، مدیر عامل AOL اذعان داشته که همکاری این دو شرکت موجب شکوفا شدن بزرگ ترین تجارت موبایل و ویدیو در ایالات متحده خواهد شد. وی اعتقاد دارد که AOL حالا قدرت مبارزه با گوگل و فیسبوک را نیز به دست آورده: «شرایط فعلی، ما را در راس آینده تکنولوژی و رسانه قرار خواهد داد.»

همانگونه که گفتیم، خرید AOL توسط ورایزن در تابستان جاری نهایی می گردد؛ آقای Armstrong نیز همچنان به عنوان مدیر عامل این کمپانی بزرگ، سمت خود را حفظ خواهد کرد و در این داد و ستد، ورایزن ملزم گشته تا کل مبلغ ۴.۴ میلیارد دلار را به شکل یکجا به سهام داران AOL پرداخت نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • آیییخم و خونواده گلکسی s6 ( اسکی از آیفون و z3 )
    آیییخم و خونواده گلکسی s6 ( اسکی از آیفون و z3 ) | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴

    چه پولایی ....

    یاد اون عدد 3000 معروف افتادم که یکی دیگه رکورد زد 9000 و آخریش هم که 95000 پدیده جان بود

    یعنی به راحتی میتونستیم این کمپانی هارو بخریم یا زمینه تولید و اشتغال واس جوونا ایجاد کنیم ...


    خدایا تا به کی آخه ... (

  • محمد
    محمد | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴

    از صفحه اینستاگرام ما دیدن کنید:
    chandelier_venus

  • عـــامـروفـسـکی
    عـــامـروفـسـکی | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴

    وی اعتقاد دارد که AOL حالا قدرت مبارزه با گوگل و فیسبوک را نیز به دست آورده

    درسته خریدنت اما جوگیر نشو دیگه دادا ، در آینده نزدیک باید شاهد تبعاتش باشیم ببینیم از این همکاری چی در میاد

مطالب پیشنهادی