ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویرایشگر نقشه های گوگل برای مدت نامعلوم از دسترس خارج می شود

گاهی اوقات می توان اشتباهات را با یک عذرخواهی جبران کرد و تا حدودی اوضاع را به قبل باز گرداند. اما ظاهرا این قانون در مورد گوگل و اپل صدق نمی کند و اهالی مانتین ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

گاهی اوقات می توان اشتباهات را با یک عذرخواهی جبران کرد و تا حدودی اوضاع را به قبل باز گرداند. اما ظاهرا این قانون در مورد گوگل و اپل صدق نمی کند و اهالی مانتین ویو حتی با معذرت خواهی هم نتوانسته اند کدورت ها را از دل کوپرتینویی هایی در آورند.

همانطور که در جریان هستید چندی پیش تصویری توهین آمیز در مورد لوگوی اپل روی گوگل مپس رویت شد و همین مساله غول جستجوی دنیا را بر آن داشت تا از این شرکت عذرخواهی کند و حالا جدیدترین خبرها حکایت از آن دارند که اهالی مانتین ویو برای جلوگیری از سوء استفاده های بیشتر کاربران از پلتفرم ویرایش نقشه گوگل به نام مپ میکر به صورت موقت آن را از دسترسی خارج کرده اند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

در ماه های اخیر ویرایش های صورت گرفته از طریق مپ میکر هدف حجم بالایی از اسپم ها قرار گرفت و تفیک نمودن موارد استفاده قانونی از سوء استفاده را برای تیم پشتیبانی کننده از این ویرایشگر غیر ممکن ساخت.

از این رو، گوگل اعلام کرده، تا زمانی که تیم یاد شده بتوانند کنترل اوضاع را در دست بگیرند هر گونه فعالیت ویرایشی روی نقشه ها از از امروز 22 اردیبهشت ماه غیر ممکن خواهد شد.

Screenshot_2015-05-11_11.24.27.0

پاویترا کاناکاراجان از اعضای این تیم در فورومی که برای سرویس مذکور ایجاد شده نوشته است: «ما معتقدیم که اگر توانایی نظارت بر ویرایش های صورت گرفته به صورت همزمان را نداریم بهتر است که حداقل برای مدتی کار را متوقف نماییم.»

از زمان کشف این تصویر و خبرساز شدن آن، فرایندهای نظارتی گوگل بر سرویس مپ میکر دشوارتر شد و سیل اسپم ها به سوی آن روانه گردید. این در حالی است که تا پیش از این فشار کاری بر تیم پشتیبانی کننده از این ویرایشگر بسیار پایین بود و از آن زمان تک تک ویرایش ها مورد نظارت و بررسی قرار می گیرند.

با در نظر داشتن ترافیک و فشار کاری بسیار بالای وارد شده بر این تیم، مشخص نیست که این شرایط تا چه زمانی ادامه دارد و کاربران دقیقا از کی می توانند نقشه های گوگل را ویرایش کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (26 مورد)
  • خشایار
    خشایار | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴

    mapmaker من که باز شد
    البته قبلا جزء مپ میکرها بودم و ۳۰ ۴۰تا جارو اضافه و ویرایش کردن

  • zangole.com
    zangole.com | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴

    خوب شد چند روز پیش دفتر سایتمو توش ثبت کردم زودم توسط چند نفر تایید شد

  • ismaeil
    ismaeil | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴

    ببینم این اندرویده داره چی سر این ایفونه میاره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی