ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویدئوی جدید ال جی به توضیح ۵ نکته در مورد دوربین فوق العاده ی G4 می پردازد [تماشا کنید]

تلفن هوشمند G4 جدید ترین پیاده نظام LG برای ورود به تازه ترین مرحله از میدان جنگ اندروید است، جنگی که اچ تی سی با One M9 قدرتمندش زودتر از بقیه به آن داخل شد، کمی پیش از اینکه ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۰

تلفن هوشمند G4 جدید ترین پیاده نظام LG برای ورود به تازه ترین مرحله از میدان جنگ اندروید است، جنگی که اچ تی سی با One M9 قدرتمندش زودتر از بقیه به آن داخل شد، کمی پیش از اینکه سامسونگ گلکسی های جذاب S6 و S6 Edge را روانه میدان کند.

LG با در نظر داشتن رکوردهایی که آیفون های ۶ و ۶ پلاس اپل از سپتامبر گذشته در حال شکستن آن ها بودند، به خوبی می دانست با کم کاری نخواهد توانست سهمی از بازار برای خود کسب کند.

حالا هم اگر مطالب منتشر شده از ما در مورد G4 را مرور کنید، به سختی می توان گفت LG در تولید محصولی سرآمد موفق نبوده است. خصوصا در مورد دوربین های دستگاه، که  «کالبی براون»، عکاس مشهور، پیش از تاریخ رونمایی رسمی، در ویدئویی که برای شما منتشر کرده بودیم، به توضیح عملکرد و خصوصیات آنها پرداخته بود.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

پرچمداران اندرویدی هرکدام از شرکت های یاد شده کلیت خاصی را به ذهن متبادر می کنند، مثلا همیشه می توانید مطمئن باشید که تلفن  های هوشمند سری One اچ تی سی از طراحی یکپارچه زیبایی بهره می برند، و سامسونگ نیز هرگز از دوربین و نمایشگر برای اسمارت فون های بالا رده خود کم نمی گذارد.

این بار اما LG کمی از کاراکتر سابق خود دوری گزیده و در استراتژی تازه برای شکست دادن رقبایش، علاوه بر دوبین ۱۶ مگاپیکسلی پشت دستگاه، در جلوی آن نیز یک دوربین ۸ مگاپیکسلی قرار داده که احتمالا طرفداران سلفی را بسیار خرسند خواهد کرد.

در ویدئوی فوق که حال و پس از رونمایی رسمی از G4 در اکانت یوتوب LG منتشر شده، کالبی براون با ۵ نکته تازه در مورد کارکرد دوربین پرچمدار جدید کره ای بازگشته.

او ابتدا در مورد لنز G4 توضیح می دهد که با گشودگی دهانه f/1.8 خود از هر تلفن هوشمند دیگری در بازار شفاف تر عکاسی می کند.

گشودگی بیشتر دیافراگم در لنز باعث می شود کمتر به استفاده از فلش محتاج باشید که در نهایت منجر به گرفتن عکس هایی شفاف تر و با رنگ های طبیعی تر می شود، حتی در شرایط محیطی کم نور.

این عکاس در ادامه حالت دستی تنظیمات دوربین را به نمایش می گذارد، سپس در مورد حسگر طیف رنگ تعبیه شده در اسمارت فون مورد بحث توضیح می دهد که موجب خواهد شد در شرایط محیطی خاص موبایل شما تصاویر را با جزئیاتی ثبت کند، که دستیابی به عکس های مشابه در همان شرایط، برای پرچمداران رقیب امری بسیار طاقت فرسا خواهد بود.

پس از آن نیز لرزشگیر اپتیکال OIS 2.0 دوربین فوق را آزمایش می کند که باعث می شود بتوانید در وضعیت های سخت و متغیر ویدئوهای پایدار و یکدستی ضبط کنید.

در نهایت نیز دوربین ۸ مگاپیکسلی جلوی تلفن بطور خلاصه مورد بحث قرار می گیرد.

در انتها می توانید ویدئوی جدید ال جی را تماشا کرده و به ما بگویید در مورد آن چه فکر می کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (34 مورد)
  • مهدیار
    مهدیار | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴

    در خوب بودن کیفیت دوربین G4 که شکی نیست.
    اما من تقریبا اطمینان دارم پرچمدار های 2015 به جز از اچ تی سی قابلیت ثبت همچنین عکس ها و فیلم های رو دارند

    • md4956
      md4956 | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴

      اتفاقا اولین شرکت اندرویدی که تنظیمات دستی رو به دوربینش اضافه کرد، اچ تی سی بود .. منتها تنها مشکلش اینه توی بوق و کرنا نکرد.

  • md4956
    md4956 | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴

    ال جی با اوردن استاندارد سرعت شاتر به گوشی، امیدوارم کرد ..(۳۰ ثانیه، تا ۱/۶۰۰۰)
    برای من که عکاس حرفه ای هستم، وجود دیافراگم متغیر و فاصله کانونی متغیر هنوز ضروریه، علاوه بر وجود استاندارد شاتر و تنظیم ایزو و فوکوس دستی.

  • vahid
    vahid | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴

    دوست عزیز ... دوربینش بهترینه در بین بقیه اسمارت فونها ... میشه گفت توی دوربین و صفحه نمایش انقلاب کرده با این گوشی ... بقیه موارد که از اولم خیلی خوب بودن ... مخصوصا طراحی گوشی و کیفیت ساخت و نرم افزار که خیلی بهتر شده ... مطمئنم هرکی گوشی رو از نزدیک ببینه عاشقش میشه ...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی