ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

از این پس می توانید از آیپد خود به عنوان مانیتور برای کامپیوترهای ویندوزی استفاده نمایید

چند ماهی می شود که امکان استفاده از آی پدهای قدیمی به عنوان نمایشگرهای پر سرعت مک بوک از طریق اپلیکیشنی به نام Duet Display فراهم شده، اما حالا شرکت ارائه کننده این اپ، مجذوب دنیای ویندوز ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

چند ماهی می شود که امکان استفاده از آی پدهای قدیمی به عنوان نمایشگرهای پر سرعت مک بوک از طریق اپلیکیشنی به نام Duet Display فراهم شده، اما حالا شرکت ارائه کننده این اپ، مجذوب دنیای ویندوز شده است.

اگر علاقمند هستید که از آیپد خود به عنوان یک نمایشگر برای کامپیوترهای ویندوزی استفاده کنید می توانید با پرداخت 9.99 دلار اپلیکیشن Duet را دانلود نمایید و این کار را انجام دهید.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

فرایند نصب و راه اندازی اصلا دشوار نیست و صرفا با چند گام ساده می توانید این کار را انجام دهید و عملکرد برنامه دقیقا همانطوری است که انتظارش را دارید. Duet Display از سیستم های مبتنی بر ویندوز 7 و 8 پشتیبانی می کند و با استفاده از یک پورت لایتنینگ می توانید این کار را انجام دهید.

تاخیر در پاسخ دهی به فرامین در این روش بسیار کم است اما در برخی دستگاه های ویندوزی ممکن است که تعدادی از اپلیکیشن ها اندکی کند اجرا شوند.

چون در این روش آیپد نقش یک مانیتور را دارد، ویندوز به شما امکان خواهد داد تا صفحه را بسط دهید یا اینکه دقیقا همان را روی نمایشگر آیپد نیز مشاهده نمایید.

چنانچه از Duet روی مک بوک استفاده کرده باشید درخواهید یافت که عمکلرد آن روی سیستم های ویندوزی به نرمی و روانی مک بوک نیست. یکی از ایرادات محدودیت رزلوشن 1024 در 768 پیکسلی است چراکه ویندوز نمایشگر آیپد را به عنوان مانیتور ثانویه در نظر می گیرد که صرفا به دستگاه متصل شده و این یعنی استفاده از آیپد برای تماشای فیلم های اچ دی مناسب نیست.

گفته می شود که عملکرد Duet روی سیستم های ویندوزی درست شبیه به نسخه مک است و حتی می توانید از نمایشگر تاچ آیپد برای کار کردن با منوهای ویندوز و همچنین اشاره کردن برای کلیک روی آنها استفاده نمایید.

اگر هم آیپد دارید و هم یک لپ تاپ ویندوزی، Duet می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد و در کنار آن، می توانید به یک نمایشگر تاچ هم برای کار کردن با صفحه نمایش سیستم دسکتاپی خود دسترسی داشته باشید.

Duet Display برای استفاده روی ویندوز 7 و 8 از امروز موجود است و حتی استفاده از آن همراه با سیستم های مبتنی بر ویندوز 10 نیز ظاهرا امکان پذیر است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • mehran
    mehran | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴

    بى ادبى و ترول بازى نداشتيما
    بياين با هم دوست باشيم

  • HiddenX
    HiddenX | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴

    کرکش رو گرفتم نصب کردم خیلی کاربردی هست دو تا مانیتور دارم کنار هم اینم کردم سومی خیلی سریعه عالییه ارزش نصب کردن داره

  • پویان
    پویان | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴

    چه تصویر پرمعنایی!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی