ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اندروید وان با تلفنی ارزان قیمت رسما به بازار اروپا وارد می شود

طبق اعلام گوگل، برنامه اندروید وان این کمپانی در ترکیه نیز اجرا می شود. با این اقدام شمار کشورهایی که پلتفرم فوق در آن ها ارائه می شود به عدد ۷ رسید و این پروژه رسما در قاره ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۷:۳۰

طبق اعلام گوگل، برنامه اندروید وان این کمپانی در ترکیه نیز اجرا می شود. با این اقدام شمار کشورهایی که پلتفرم فوق در آن ها ارائه می شود به عدد ۷ رسید و این پروژه رسما در قاره اروپا آغاز گردید.

پلتفرم اندروید وان که سپتامبر گذشته توسط گوگل رونمایی گشت برای این منظور ایجاد شده تا تلفن های هوشمند اقتصادی را در دسترس کشورهای در حال توسعه قرار دهد. این تلفن ها نسخه ای نزدیک به اندروید خالص را اجرا می کنند، اما تا امروز از مشخصات سخت افزاری جذاب بی بهره بوده اند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

این بار اما گوگل در ترکیه وارد همکاری با «جنرال موبایل» شده تا تلفنی را ارائه کند که بر اساس مشخصات سخت افزاری اش دستگاه مطلوبی به نظر می آید، هرچند چرم مصنوعی بدنه و فونت بدی که این شرکت برای لوگوی خود انتخاب کرده، باعث شده این دستگاه ظاهر چندان زیبایی نداشته باشد، با این همه کارایی آن در حد قابل قبول است.

برخلاف دیگر اسمارت فون های مبتنی بر اندروید وان که از پردازنده های مدیاتک در آن ها استفاده شده، این محصول از چیپ اسنپدراگون ۴۱۰ و همچنین ۲ گیگابایت حافظه رم بهره می برد.

این دستگاه دارای نمایشگر اچ دی ۵ اینچی از نوع IPS است که البته احتمالا منظور از اچ دی در اینجا 720p خواهد بود و گوریلا گلس ۴ از آن محافظت می کند.

جهت تصویر برداری هم یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی برای آن در نظر گرفته شده. اما از همه مهمتر اینکه تلفن فوق از LTE پشتیبانی می کند، که در بین دستگاه های اندروید وان بی همتاست.

در اطلاعیه مطبوعاتی گوگل اعلام شده «هدف ما در برنامه اندروید وان این است که با ارائه دستگاه های با کیفیت و به روز، به افراد بیشتری امکان انجام کارهای عالی با اینترنت را بدهیم.»

این تلفن احتمالا خواهد توانست به وعده گوگل برای ارائه دستگاه های با کیفیت، هرچند با کمی افزایش قیمت، جامه عمل بپوشاند و «جنرال موبایل 4G» مجبور شده برای ارائه آن ۲۶۰ دلار از خریدارانش طلب کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴

    خوب چه کاریه!؟ ال جی نکسوس ۵ با قیمتی کمتر و مشخصات یک پرچمدار وجود داره که بازم توسط گوگل به صورت مستقیم پشتیبانی میشه (هرچند دیگه شاید کمتر بشه توی بازار پیداش کرد متاسفانه)

  • froid
    froid | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴

    الان با همین قیمت و مشخصات هوآوی گوشی زده چه نیازی به این گوشی هست؟

  • مهدی
    مهدی | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴

    این که خوشگله کجاش زشته اونوقت؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی