ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دیجیاتو ۱ ساله شد

زندگی با تکنولوژی ... راستش را بخواهید خودمان هم باورمان نمی شود که به این زودی یک سال گذشت. ۲۳ اردیبهشت ۹۳ اولین مطالب دیجیاتو به رشته تحریر درآمدند و وبسایتی را خلق کردند که ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۲۱:۲۰

زندگی با تکنولوژی ...

راستش را بخواهید خودمان هم باورمان نمی شود که به این زودی یک سال گذشت. ۲۳ اردیبهشت ۹۳ اولین مطالب دیجیاتو به رشته تحریر درآمدند و وبسایتی را خلق کردند که اکنون تبدیل به محفلی شده است برای آنان که به دنیای زیبای تکنولوژی عشق می ورزند.

به عقب که نگاه می کنیم، متحیر می شویم که چگونه توانسته ایم بدون حتی یک روز تعطیلی، یک سال تمام بنویسیم و بیش از ۷ هزار و دویست مقاله را در سایت منتشر کنیم. اما وقتی نگاهی به آمار ۴۰ میلیون بازدید در سال می اندازیم، یادمان می آید که این شما بوده اید که انرژی را در قلم ما جاری کرده اید.

در این مدت جریان های خبری متعددی را پوشش دادیم، اما خوشحالیم که خود نیز توانسته ایم تبدیل به یک جریان خبرساز شویم. موفقیت و رشد دیجیاتو در طول این یک سال نشان داد که کاربران برای محتوای غنی و زحمت شبانه روزی ارزش قائلند و حمایت خود را از مجموعه ای که بتواند چنین مواردی را ارائه دهد، دریغ نمی کنند.

اگر امروز دیجیاتو رتبه ۱۷۵ را در میان سایت های ایرانی کسب کرده، صرفا به این خاطر است که کاربرانش به آن اعتماد کرده اند، کنارش بوده اند و هرگز پشتش را خالی نکرده اند.

خانواده ۴ میلیون نفری دیجیاتو، بزرگ ترین سرمایه ای هستند که ما پس از یک سال توانسته ایم بدست آوریم و امیدواریم در آینده افراد بیشتری را نیز در جمع خود پذیرا باشیم.

امروز جشن یک سالگی دیجیاتو است. این جشن نه به خاطر به پایان رسیدن سال اول، بلکه به خاطر شروع سال دوم برپا می شود. کودکی که یک سال پیش به آهستگی قدم بر می داشت، اکنون جوانی تنومند شده که به کمتر از بی نهایت، رضایت نمی دهد.

اعتماد به نفسی که شما به ما بخشیدید، این قدرت را در دیجیاتو به وجود آورده تا هر ایده ای به واقعیت بپیوندد. پس کمر بند های خود را سفت ببندید، و در سال دوم نیز همچون همیشه همراه ما باشید. سالی که بی شک اتفاقات هیجان انگیزی را در دل خود خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (121 مورد)
  • Bitcoin.ir
    Bitcoin.ir | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵

    به این میگن داستان موفقیت. تبریک میگم

  • مهدی
    مهدی | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴

    مبارکه
    ولی یه گله هم دارم
    چرا جواب ایمیلا رو نمیدین؟

  • Hossein
    Hossein | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴

    تولدت مبارک .. مطالب سایت تو سال اولش فوق العاده بودن و واقعا حال کردم .

    امیدوارم سال های بعدی هم مثل سال اول و حتی بهتر از اون باشه

    To infinity And beyond ...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی