ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وزیر ارشاد: به عنوان یک شهروند عادی از فیسبوک استفاده می کنم

تب «استفاده یا عدم استفاده از شبکه های اجتماعی»، این روزها در بین مردم و مسئولین، بسیار داغ است و کمتر محفل و مجلسی وجود دارد که صحبت از این شبکه ها یا اپلیکیشن های ...

حامد قاسمی نراقی
نوشته شده توسط حامد قاسمی نراقی | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

تب «استفاده یا عدم استفاده از شبکه های اجتماعی»، این روزها در بین مردم و مسئولین، بسیار داغ است و کمتر محفل و مجلسی وجود دارد که صحبت از این شبکه ها یا اپلیکیشن های پیام رسان (که هر دو در دسته رسانه های اجتماعی قرار می گیرند) در آن به میان نیاید.

این موضوع بسیار جذاب برای ایرانیان، در روزهای اخیر توسط رسانه ها از مسئولین کشورمان به ویژه مذاکره کنندگان هسته ای، وزرا و نمایندگان مجلس پرسیده می شود و هر کدام از افراد یاد شده نظرات شخصی شان را بیان می نمایند.

در روزهای ابتدایی سال 94 مطلبی را به نقل از بخش رسانه ای مجلس در مورد استفاده نمایندگان از فیسبوک برای شما منتشر کردیم که در آن برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در رابطه با استفاده از فیسبوک در صورت قانونی شدنش اظهار نظر کرده بودند.

اما دیروز یکی از خبرنگاران تسنیم از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مورد «دلیل استفاده وی از این شبکه اجتماعی» پرسیده که در ادامه ی مطلب می توانید آن را مطالعه نمایید.

با دیجیاتو همراه باشید.

برخی از مسئولین، علیرغم منع های قانونی از شبکه های اجتماعی استفاده می نمایند. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز عضو فیسبوک است و حال درباره اینکه «چرا از این شبکه استفاده می نماید در حالی که مردم عادی از این کار منع می گردند» از او سوال شده است.

علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به این سوال پاسخ داد: من به عنوان یک شهروند عادی از این شبکه اجتماعی استفاده می‌کنم.

او اضافه کرد: این روزها فیسبوک وسیله‌ ای شده تا کسانی که به هیچ وجه نمی‌توانند با یک وزیر ارتباط برقرار کنند، درخواست‌ ها و مشکلات خود را از این طریق با من مطرح نمایند.

نامه ها و درخواست های فیسبوکی را مطالعه کرده و پرینت می گیرم

وی در پاسخ به این سوال که «یعنی شما تمامی کامنت‌ها و نوشته‌های مردمی در صفحه خود را مطالعه می‌کنید؟» گفت: البته که  قادر به خواندن تمامی کامنت‌ ها نیستم ولی نامه‌ ها و درخواست‌ هایی که برای من ارسال می‌ شود، را مطالعه می‌ کنم، از آن‌ ها پرینت می‌ گیرم و در صورت لزوم دستورات لازم را ضمیمه آن می‌ کنم.

جنتی ادامه داد: بسیاری از فیلم سازها، هنرمندان، اهل کتاب و اهل قلم و مردم عادی از این طریق با من در ارتباط هستند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: حتی در طول این مدت، برخی از مشکلات اساسی در مجموعه وزارت ارشاد که به طور طبیعی ممکن بود من متوجه آن‌ها نشوم را به وسیله همین مکاتبات شناسایی و با آن‌ ها برخورد کرده‌ ام.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • CafeAndroid
    CafeAndroid | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴

    داره به نرمی یه سری چیزا مبارزه میکنه ولی دو تا حیف:
    1.به اندازه ی کافی اختیار نداره و مقامش یه مقام تشریفاتیه
    2.مردم نمیفهمن داره چی کار میکنه و همه چیز و از چش این میبینن

  • عـــامـروفـسـکی
    عـــامـروفـسـکی | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴

    شما نمیتونی خوب و بد رو برای کسی تعیین کنی اونم در مورد حسش

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی