ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

ایسوس در حال کار روی سری بعدی تبلت های ZenPad است

سری زن فون، بازار میان رده ها را تکانی داده و ایسوس دستگاه هایی ارائه داده است که در برابر قیمت، کارایی بسیار بالایی دارند. وقتی سیاست استفاده از چیپ های اینتل روی تلفن ها ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۲۰:۰۰

سری زن فون، بازار میان رده ها را تکانی داده و ایسوس دستگاه هایی ارائه داده است که در برابر قیمت، کارایی بسیار بالایی دارند. وقتی سیاست استفاده از چیپ های اینتل روی تلفن ها جواب داده، هیچ بعید نیست که ببینیم ایسوس بخواهد این رویکرد را در قبال تبلت ها هم داشته باشد.

در جریان نمایشگاه کامپیوتکس 2015، ایسوس احتمالا از تبلت های ZenPad 7 و ZenPad 8 رونمایی خواهد کرد و آن ها را به بازار می فرستد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

Notebook Italia جستجوهایی در این ارتباط انجام داده و به نظر می رسد که برخی فروشگاه های ZenPad 7 را با قیمت های 139 و 150 یورو به فروش می رسانند. تفاوت این دو بین نسل های مخابراتی است. یکی دارای 3G است و دیگری نیست.

تبلت 7 اینچی دارای رزولوشن 1024 در 600 است و یک گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی است. دوربین اصلی 2 مگاپیکسل در نظر گرفته شده در حالی که دوربین جلو قدرتی معادل 1.3 مگاپیکسل دارد. به هر حال، تبلت های ارزان قیمت چندان سخت افزار قدرتمندی هم ندارند.

ZenPad 8، اندکی کارآمدتر است. صفحه نمایش هشت اینچی آن رزولوشن 2048 در 1536 مگاپیکسی دارد و همانند نکسوس 9، نسبت ابعاد 4:3 دارد. چیپ Atom Z3560 اینتل در این دستگاه قرار دارد که قدرت آن نسبت به چیپ Atom x3 موجود در ZenPad 7 بیشتر است. البته با این حال، اطلاعات زیادی در ارتباط با ZenPad 8 در دسترس نیست.

کامپیتکس ماه آینده از تاریخ 2 تا 6 ژوئن برگزار خواهد شد و حتما در این دوره چند روزه اطلاعات بسیاری در ارتباط با محصولات ایسوس خواهیم شنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Mr e
    Mr e | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴

    امسال اگه كنكور قبول شم مك بوك ميخرم(ميخرن :) ) خدايا كمكم كن قبول شم:( البته نكه نميخونم ولي سخته

  • SAEEDH
    SAEEDH | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴

    دیگه داره خیلی مدل میده بیرون منکه دیگه شمارش از دستم در رفته

  • knight.bivatan
    knight.bivatan | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴

    بین یه تبلت هفت اینچیو ویه موبایل گیر کردم
    دل میگه تبلت عقل میگه موبایل
    ناگاه یکی خروش برمی آورد کو پولت؟ :-D

مطالب پیشنهادی