ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

تلفن هوشمند Vivo X5 Pro معرفی شد

ساعتی پیش تلفن هوشمند Vivo X5 Pro، موبایلی که تا کنون در موردش شایعات بسیاری شنیده بودیم عاقبت معرفی گشت و در حالیکه قبلاً گفته می شد این اسمارت فون دارای لوگویی درخشان است مشخص گشت ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۵:۳۰

ساعتی پیش تلفن هوشمند Vivo X5 Pro، موبایلی که تا کنون در موردش شایعات بسیاری شنیده بودیم عاقبت معرفی گشت و در حالیکه قبلاً گفته می شد این اسمارت فون دارای لوگویی درخشان است مشخص گشت که این حرف صحت ندارد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

موبایل مورد بحث به نمایشگری ۵.۲ اینچی از نوع Super Amoled و دارای شیشه ۲.۵D مجهز گشته که تصاویر را با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل در مقابل چشمان کاربر قرار می دهد. Vivo X5 Pro قدرت خودش را از چیپست هشت هسته ای MT6752 مدیاتک و ۲ گیگابایت حافظه ی رم می گیرد و این در حالیست که در قسمت پشتی آن نیز دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی و محافظت شده توسط یاقوت کبود تعبیه گشته است.

در قسمت جلویی این تلفن هوشمند هم دوربینی ۸ مگاپیکسلی وجود دارد که با ثبت چندین تصویر و پردازش مداوم، عکسی با کیفیت ۳۲ مگاپیکسل را پدید می آورد.

از سایر مشخصه های Vivo X5 Pro می توان به باتری ۲۳۰۰ میلی آمپر ساعتی، اسکنر چشمی، اندروید ۵.۰ آب نبات چوبی، رابط کاربری Funtouch OS 3.0 و پشتیبانی از دو سیم کارت به همراه تکنولوژی ارتباطی 4G LTE اشاره کرد.

ناگفته نماند که محصول فوق الذکر با قیمتی ۴۱۹ دلاری و ابعادی برابر با ۱۴۷.۹ در ۷۳.۴۵ در ۶.۴۴ میلی متر از روز ۲۵ ماه می در اختیار کاربران علاقه مند چینی قرار خواهد گرفت.

Vivo-X5Pro_2

Vivo-X5Pro_3

Vivo-X5Pro_4

Vivo-X5Pro_5

Vivo-X5Pro_6

Vivo-X5Pro_7

Vivo-X5Pro_8

Vivo-X5Pro_9

Vivo-X5Pro_11

Vivo-X5Pro_12

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • mehrdad
    mehrdad | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴

    نع فایده نداره این

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی