ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

سرمایه گذاری فاکسکان در سیانوژن و احتمال بازگشت موبایل های نوکیا

پس از سیاه شدن روابط سیانوژن با وان پلاس، حال این شرکت در تلاش است تا سرمایه گذاران تازه ای برای خود پیدا کند. در ماه مارس خبر رسیده بود که سیانوژن توسط شرکت هایی ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۰۸:۳۰

پس از سیاه شدن روابط سیانوژن با وان پلاس، حال این شرکت در تلاش است تا سرمایه گذاران تازه ای برای خود پیدا کند. در ماه مارس خبر رسیده بود که سیانوژن توسط شرکت هایی نظیر توئیتر، کوالکام و Rupert Murdoch حمایت خواهد شد اما امروز، خبر از یک سرمایه گذار جدید رسیده که شرکتی جز فاکسکان نیست.

این بار سوم است که سیانوژن توسط شرکت های دیگر حمایت شده و سرمایه جذب می کند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

مدیران این کمپانی می گویند که در حال حاضر هیچ خبری از مرحله چهارم سرمایه گذاری در سیانوژن نخواهد بود و سرمایه جذب شده در مرحله سوم صرف استخدام استعداد ها و همچنین توسعه پلتفرم نرم افزاری خواهد شد.

بعید است تا کنون نام فاکسکان به گوش اهالی تکنولوژی نرسیده باشد؛ این شرکت تایوانی کارخانه هایی در کشور چین داشته و محصولات توسعه یافته توسط سایر کمپانی ها را اسمبل و سرهم بندی نموده و به عنوان یک محصول آماده به کار تحویل می دهد. از معروف ترین محصولات فاکسکان که با آنها آشنایی داریم می توان به آیپد، آیفون، تبلت کیندل، پلی استیشن، اکس باکس و... اشاره کرد.

Nokia-N1-25-710x533

فاکسکان خود نیز موبایل هایی اندرویدی تولید نموده و آنها را تحت عنوان برند InFocus به فروش می رساند. حال باید ببینیم که رابطه کمپانی سازنده با شرکت نرم افزاری سیانوژن چه ثمری خواهد داشت. از طرف دیگر فاکسکان برای برخی شرکت ها به توسعه دستگاه نیز می پردازد که تبلت نوکیا N1 را می توان به عنوان مثالی برای همین موضوع نام برد؛ اگرچه این تبلت با نام نوکیا به بازار آمد اما به طور کلی دسترنج کمپانی فاکسکان بود.

حال برخی گمانه زنی می کنند که شاید موبایل های نوکیا بتوانند با توسعه و طراحی فاکسکان و همچنین استفاده از پلتفرم اندروید بر روی بستر سیانوژن، به بازار برگردند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • مرتضی توسلی
    مرتضی توسلی | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴

    ویک نکته:چرا میگو را ول کرد؟...

  • fc bayern
    fc bayern | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴

    به نظر من زیاد ربطی به نوکیا نداره این موضوع
    فاکسکان می خواد روی سیانوژن سرمایه گذاری کنه این درست
    ولی از کجا معلوم بخواد تلفن همراه هم با این پلتفرم بده؟
    حالا این وسط کل قضیه چه ربطی به نوکیا داره؟؟؟
    پیدا کنید سن پرتقال فروشرا

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی