ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت اپلیکیشن Hyperlapse را عرضه کرد

سال گذشته، مایکروسافت به دنیا اعلام کرد که در حال کار بر روی اپلیکیشنی است که به کاربران، اجازه ساخت ویدئوهای تایم لپس عاری از لرزش را می دهد. این اپ بالاخره امروز عرضه شد ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

سال گذشته، مایکروسافت به دنیا اعلام کرد که در حال کار بر روی اپلیکیشنی است که به کاربران، اجازه ساخت ویدئوهای تایم لپس عاری از لرزش را می دهد. این اپ بالاخره امروز عرضه شد و در اختیار کاربران ویندوزفون، ویندوز و اندروید قرار گرفت.

اپلیکیشن جدید با عنوان Microsoft Hyperlapse، امکاناتی تقریبا مشابه هایپرلپس اینستاگرام، که در حال حاضر در انحصار iOS است را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

مایکروسافت هایپرلپس رایگان است، و به شما اجازه می دهد تا ویدئوهای تایم لپسی با رنج سرعت 1 تا 32 برابر حالت عادی را با آن خلق کنید. موبایل های ویندوزفونی که از این اپ پشتیبانی می کنند عبارتند از:

HTC One M8 for Windows phone, Lumia 435, Lumia 530, Lumia 532, Lumia 535, Lumia 630, Lumia 635, Lumia 636, Lumia 638, Lumia 640, Lumia 640 XL, Lumia 730, Lumia 735, Lumia 830, Lumia 930, and Lumia 1520.

Microsoft-Hyperlapse-Mobile-3

نسخه ای از این اپ نیز برای اندروید عرضه شده که فعلا در فاز بتاست، بنابراین هنوز به طور مستقیم از طریق گوگل پلی قابل دسترسی نیست. با این وجود، اگر تمایل به استفاده از آن دارید می توانید با مراجعه به صفحه گوگل پلاس مایکروسافت هایپرلپس، نسخه بتای آن را دریافت کنید (لینک در پایین صفحه). در حال حاضر، اپ یادشده را می توان در موبایل های زیر اجرا نمود:

Samsung Galaxy S5, Samsung Galaxy Note 4, Samsung Galaxy S6, Samsung Galaxy S6 edge, Google Nexus 5, Google Nexus 6, Google Nexus 9, HTC One M8, HTC One M9, and Sony Xperia Z3.

در ادامه می توانید ویدئویی بسیار جالب از تایم لپس هایی که با این اپ آفریده شده اند را مشاهده کنید:

Hyperlapse Mobile

Hyperlapse Mobile

سازنده: Microsoft Corporation قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: ویندوزفون، ویندوز و اندروید (بتا) حجم: 2 / 14.2 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • hesam
    hesam | ۲ خرداد ۱۳۹۴

    اینم لینک دانلودش برای اندروید
    http://goo.gl/9lfuqd

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی