ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

عصر تباهی؛ معرفی بازی استراتژیک Rival Kingdoms: Age of Ruin

روزگاری، بازی کردن یک عنوان استراتژیک بدون ماوس و کیبورد کار غیر ممکنی به نظر می رسید. با این وجود، گذر زمان و ورود موبایل های دارای صفحه لمسی به عرصه تکنولوژی، این غیر ممکن را ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۰

روزگاری، بازی کردن یک عنوان استراتژیک بدون ماوس و کیبورد کار غیر ممکنی به نظر می رسید. با این وجود، گذر زمان و ورود موبایل های دارای صفحه لمسی به عرصه تکنولوژی، این غیر ممکن را به ممکن تبدیل کرد.

این روزها بازی های سبک استراتژی در موبایل محبوبیت خارق العاده ای دارند و هر از چند گاه عنوانی مثل Rival Kingdoms، با عرضه اش جایگاه این سبک را در میان گیمرها محکم تر از پیش می کند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

Rival Kingdoms آنقدر از لحاظ گیم پلی غنی است که مدت کوتاهی پس از انتشار، در فهرست Editor's Choice اپ استور قرار گرفت و تاکنون با بازخورد بسیار مثبتی از رسانه ها مواجه شده.

screen640x640 (2)

Rival Kingdoms در واقع یک عنوان MMO است، اما در آن به صورت تک نفره و آفلاین نیز می توان به رقابت با هوش مصنوعی بازی پرداخت و خط داستانی بازی را دنبال نمود.

کلیه نبردهای بازی به صورت ریل تایم هستند، بنابراین تجربه ای مشابه کلش آو کلنز را در این بازی خواهید داشت. هر بازیکن در Rival Kingdoms، می تواند یک قهرمان داشته باشد تا او را در مبارزات همراهی کند. هر کدام از این قهرمانان هم قدرت های ویژه ای دارند که البته طی مبارزات، می توان آنها را ارتقا داد.

بازی از لحاظ گرافیکی عالی است و محیط سه بعدی آن، شاید تا حدی شما را به یاد وارکرفت های پی سی بیندازد. هر چند که از لحاظ سبک بازی، Rival Kingdoms بیشتر از هر عنوانی از کلش آو کلنز الهام گرفته. بنابراین اگر دوستدار شاهکار سوپرسل هستید، از این بازی هم می توانید لذت ببرید.

Rival Kingdoms برای سیستم های عامل iOS و اندروید عرضه شده و یکی از سردمداران این روزها در سبک استراتژیست. توصیه می کنیم تجربه اش را از دست ندهید.

Rival Kingdoms: Age of Ruin

Rival Kingdoms: Age of Ruin

سازنده: Space Ape Games قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 96.9 / 75 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • مرتضی
    مرتضی | ۱۶ اسفند ۱۳۹۴

    باریش زده رو دست کلش،هرکی مشکل دانلود داره برنامه ایران اپس رو نصب کنه تو قسمت سرچ به انگلیسی بنویسه ریوال بعد نصب کنید،ازموقعی که بازی میکنم دیگه تو کلش نرفتم عالیه بازیش

  • محسن
    محسن | ۱۹ شهریور ۱۳۹۴

    آخر بازی های استراتژیک!
    4 ماهه دارم میرم حرف نداره

    king mohsen
    strong hold 14
    kingdom: persian
    البته اصلی!

  • ارمین
    ارمین | ۶ مرداد ۱۳۹۴

    بازی خیلی جالبه ولی هنوز ازش سردر نمی ارم برنامه یا سایتی دارین که کامل اموزش بده

  • Azadi1000
    Azadi1000 | ۳۱ تیر ۱۳۹۴

    بازی قشنگیه مدتیه دارم بازی میکنم .البته تو اینترنت دانلود نکردم ...یکی برام با زاپیا فرستاد ....الانم ساختمان اصلیم لول شیشه ....هر کی ازین بازی میکنه بگه کمی سوال ازش داشتم

  • Ehsan
    Ehsan | ۱ تیر ۱۳۹۴

    اموزش بازى رو هم بديد يكم سخته تا دستت بياد جاى هست كه اموزش داده باشن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی