ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رایتل
تکنولوژی

پاسخ مدیرعامل رایتل به سوختن سیم کارت ها و کاهش سرعت اینترنت

کاهش سرعت اینترنت و سوختن سیم کارت از جمله اتفاقاتی است که مشترکان رایتل این روزها با آنها دست و پنجه نرم می کنند. اتفاقاتی که به اعتقاد عده ای از صاحب نظران به خاطر ...

حامد قاسمی نراقی
نوشته شده توسط حامد قاسمی نراقی | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

کاهش سرعت اینترنت و سوختن سیم کارت از جمله اتفاقاتی است که مشترکان رایتل این روزها با آنها دست و پنجه نرم می کنند.

اتفاقاتی که به اعتقاد عده ای از صاحب نظران به خاطر زیرساخت های نامناسب و به عقیده برخی دیگر از کارشناسان به دلیل افزایش بیش از حد مشترکان پیش از توسعه تجهیزات، برای اپراتور سوم رخ داده است.

اما واقعا سر منشاء این مشکلات چه بوده و سکانداران رایتل برای این موضوع چه تدابیری اندیشیده اند؟ در ادامه همراه دیجیاتو باشید تا از پاسخ مدیرعامل اپراتور سوم تلفن همراه با خبر گردید.

پاسخ مدیرعامل رایتل به سوختن سیم کارت و کاهش سرعت

مشترکان متعددی از سوختن سیم کارت های رایتل شکایت دارند و معتقدند سیم کارت های این شرکت زیاد دچار این مشکل می گردد. مجید صدری در این باره گفت: برای سوختن یک سیم‌ کارت دلایل مختلفی وجود دارد و ما این را قبول نداریم که سیم‌ کارت‌ های رایتل زیاد می‌سوزند، چراکه ما و اپراتورهای دیگر سیم کارت هایمان را از یک منبع تامین می کنیم.

با گفتن این مطلب، مدیرعامل اپراتور سوم اخبار ماه های گذشته مبنی بر اینکه رایتل مانند همراه اول و ایرانسل مشتری Gemalto نیست را به صورت غیر رسمی تکذیب کرده که این مساله می تواند باعث شکل گیری شایعات جدید برای اپراتور سوم شود.

مدیر عامل رایتل در پاسخ به این گفته که «سرعت رایتل نسبت به سال های گذشته کاهشی چشمگیر پیدا کرده» توضیح داد: سرعت توسعه ما در یکسال گذشته بسیار بالا بوده، اما لازم است در کنار مباحث توسعه‌ای، حتما بحث بهینه‌سازی هم مورد توجه قرار گیرد.

او ادامه داد: بر همین اساس گاه ممکن است به دلیل آنکه چند سایت در حال بهینه‌سازی هستند، در مقطعی از زمان برخی کاربران تغییر سرعت ناشی از این امر را احساس نمایند.

جذب سرمایه گذار خارجی برای رایتل

صدری درباره جذب سرمایه‌ گذار خارجی برای رایتل، اعلام کرد: ما به دنبال جذب سرمایه‌گذار خارجی هستیم، چرا که یکی از دلایل مختلف موفقیت اپراتور دوم در ایران سرمایه‌ گذاری‌ هایی است که  طرف خارجی آن انجام داده.

وی اضافه کرد: سرمایه گذار خارجی اپراتور دوم علاوه بر ایران در 23 کشور دنیا نیز سرمایه‌ گذاری کرده است. اما باید توجه داشت بیش از موضوعات مالی، سرمایه تکنیکی و تجربه شرکت های خارجی به اپراتورهای ایرانی کمک می‌کند، بر همین اساس ما نیز صحبت‌ هایی داشته‌ ایم و امیدواریم در این زمینه به نتیجه برسیم تا به خصوص در زمینه‌ تجربیات فنی بتوانیم از دانش این شرکت‌ ها نیز بهره بگیریم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (37 مورد)
  • ساناز
    ساناز | ۳ اسفند ۱۳۹۴

    رایتل از ایرانسل خیلی بهتره هم آنتن دهیش هم تعرفه هاش ...

  • امیر
    امیر | ۱۳ بهمن ۱۳۹۴

    با سلام سیم کارت رایتل که هیچ وقت آنتن نمی دهد نوعی سیم کارت است که بودن و نبودنش تو گوشی فرقی ندارد

  • محمد علی
    محمد علی | ۷ آذر ۱۳۹۴

    سلام

    واقعا در تعجبم ،، وقتی بنده هزینه استفاده از رایتل رو پرداخت میکنم آیا نباید در مقابل وجهی که پرداخت کردم از آن استفاده کنم و طرف فروشنده ایا وظیفه نداره بابت خرید من سرویس دهی که تعهد داره رو بده؟

    حرامشون باشه پولی که پرداخت کردم

    والسلام

  • محمد رضا
    محمد رضا | ۱۲ آبان ۱۳۹۴

    از سر تا پاش اینده داره
    تو شهر خودمون که داره برام 9مگ میزنه،چی میگید شما
    حقتون همون ایرانوله...شما کجا رایتل کجا

  • محمد
    محمد | ۵ آبان ۱۳۹۴

    من واسه یه آهنگ 4 مگابایتی خدا شاهده از عصر تا 11 شب طول کشید تا دانلود شد.... رایتل هم هست، زده 3g ولی به دروغ هی نتمو قطعو وصل میکنم، گوشیمو خاموش روشن میکنم به اینو لون فحش دادم تا تونستم آهنگو دان کنم. سرعت دانلود 2 ک.ب تو ثانیه بود.فووووووقش به 6 میرسید. باور کنید به خدا

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی