ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

قابلیت امضای دیجیتالی مدارک به نسخه جدید اپلیکیشن Fax.ir اضافه شد

Fax.ir چند سالی می شود که فرآیند ارسال و دریافت فکس را بر روی ابرها منتقل کرده و با استفاده از اپلیکیشن موبایل، نیاز به داشتن یک دستگاه فکس واقعی را از بین برده است. شما با ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۳:۳۰

Fax.ir چند سالی می شود که فرآیند ارسال و دریافت فکس را بر روی ابرها منتقل کرده و با استفاده از اپلیکیشن موبایل، نیاز به داشتن یک دستگاه فکس واقعی را از بین برده است.

شما با استفاده از این اپلیکیشن می توانید دارای یک شماره فکس شوید، و سپس کلیه موارد دریافتی را در قالب فایل PDF بر روی موبایل خود در اختیار داشته باشید. هرگاه که فکس جدیدی برایتان ارسال شود، سیستم Fax.ir پیامکی را ارسال می کند و بدین شکل شما را از این موضوع مطلع می سازد. در صورتی که پیش از این نیز دارای شماره فکس بودید، می توانید آن را بر روی شماره جدیدتان Divert کنید تا بدین ترتیب قادر باشید کلیه فکس های خود را در داخل اپلیکیشن Fax.ir مشاهده نمایید.

برای فرستادن فکس نیز این امکان را دارید تا مستقیما متن مورد نظر خود را در برنامه تایپ نمایید و یا فایل های PDF، Word و اکسل را بارگزاری کرده و به شماره مقصد ارسال نمایید.

اما Fax.ir در آخرین بروز رسانی خود قابلیتی را به اپلیکیشن اضافه کرده که فارغ از دنیای فکس، می تواند بسیار مفید واقع شود. ویژگی جدید به کاربر این امکان را می دهد تا مدارک را به صورت دیجیتالی امضا نماید. با استفاده از این قابلیت، شما می توانید فکس های دریافتی و یا هر فایل دیجیتالی دیگری را در این برنامه باز کرده، و امضای خود را در داخل آن قرار دهید.

پس از اینکه امضا را بر روی صفحه موبایل انجام دادید، برنامه آن را به صورت یک عکس در می آورد و به شما این امکان را می دهد تا ابعادش را تغییر داده و آن را دقیقا در جایی که فرم مورد نظرتان تعیین کرده است، قرار دهید. این ویژگی قطعا می تواند برای مدیرانی که نیاز دارند در طول روز مدارک متعددی را تایید نمایند، کاربردی باشد و کاغذ بازی های اضافی را در ساختار سازمان ها حذف نماید.

شما می توانید به صورت رایگان از خدمات Fax.ir استفاده نمایید و یا اگر احتیاج به امکانات بیشتری دارید، پیشنهاد می کنیم تعرفه سرویس های مختلف آن را در سایتش مشاهده نمایید.

Fax.ir

Fax.ir

سازنده: توسعه ارتباطات آتریسا قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS / اندروید حجم: 22 / 16 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • maryam
    maryam | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴

    خیلی عالی...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی