ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

استارتاپ ویکند دانشگاه خواجه نصیر از ۳۰ اردیبهشت شروع به کار خواهد کرد

پیشرفت تکنولوژی این روزها تاثیر غیرقابل انکاری بر روی زندگی شخصی هر یک از ما گذاشته است. گجت ها و سرویس های متعدد، روش انجام کارها را دستخوش تغییر کرده اند و زندگی را به ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۰

پیشرفت تکنولوژی این روزها تاثیر غیرقابل انکاری بر روی زندگی شخصی هر یک از ما گذاشته است. گجت ها و سرویس های متعدد، روش انجام کارها را دستخوش تغییر کرده اند و زندگی را به معنای واقعی کلمه، آسان تر ساخته اند.

البته تحول فرآیند ها از زندگی شخصی فراتر رفته و جامعه را نیز دربر گرفته است. تکنولوژی اکنون توانسته مشکلات اجتماعی بسیاری را حل کند و محیطی ایده آل تر را برای همه ما به وجود آورد.

اما این جریان به وضوح هنوز در اوایل راه خود قرار دارد و همچنان گره های بسیاری در اجتماع وجود دارد که می تواند به لطف ایده های خلاقانه و استفاده متفاوت از تکنولوژی، بر طرف گردد.

اگر شما هم با ما در این زمینه هم عقیده هستید و فکر می کنید می توانید در مسیر باز کردن این گره ها، نقشی ایفا کنید، شاید بد نباشد استارتاپ ویکند دانشگاه خواجه نصیر را برای آزمودن خود امتحان نمایید.

دانشگاه خواجه نصیر تهران، از ۳۰ اردیبهشت میزبان رویداد استارتاپ ویکند خواهد بود. این رویداد، که قرار است با تمرکز بر روی نوآوری های اجتماعی برگزار گردد، در نظر دارد تا شرایط را به نحوی رقم زند تا شرکت کنندگان از تکنولوژی به عنوان نیرویی برای ساختن یک اجتماع بهتر استفاده نمایند.

استارتاپ ویکند در ۳ روز متوالی برگزار می گردد و شرکت کنندگان این فرصت را دارند تا ایده های خود را مطرح نمایند و با کمک دیگران، نسبت به پیاده سازی آنها در این مدت، اقدام نمایند.

در طول این ۳ روز مربیان با تجربه ای نیز در کنار تیم ها خواهند بود تا آن ها را در مسیر اجرای ایده خود یاری کنند و نکات لازم را به آن ها گوشزد نمایند.

در صورت تمایل جهت شرکت در این رویداد، می توانید از طریق سایت آن، ثبت نام به عمل آورید و سه روز هیجان انگیز را تجربه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Alireza
    Alireza | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴

    بسی چرت هست این استارآپ های ویکند.

مطالب پیشنهادی