ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فیسبوک توسط واتس اپ، بین کاربران و تجارت ها رابطه مستقیم ایجاد می کند

در کنفرانس F8، فیسبوک از برنامه های تجاری خود در خصوص پیام رسان این شرکت پرده برداشت و گفت در آینده نزدیک به کاربران مسنجر اجازه خواهد داد تا به شکل مستقیم به گفتگو با کسب ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۴:۳۰

در کنفرانس F8، فیسبوک از برنامه های تجاری خود در خصوص پیام رسان این شرکت پرده برداشت و گفت در آینده نزدیک به کاربران مسنجر اجازه خواهد داد تا به شکل مستقیم به گفتگو با کسب و کار ها بنشینند.

اکنون به نظر می رسد فیسبوک همین برنامه ها را نیز برای واتس اپ در سر می پروراند. آنطور که بلومبرگ گزارش می دهد، مدیر ارشد بخش مالی کمپانی یاد شده به نام David Wehner اذعان داشته که فیسبوک به دنبال راه هایی می گردد تا ارتباطات مشتری با کسب و کارها را به واتس اپ نیز بیاورد.

وی در کنفرانس JPMorgan در شهر بوستون گفت: «ما فکر می کنیم فعال کردن مدل گفتگوی مشتری و کاربران با کسب و کار ها، پتانسیل و فواید بسیاری برایمان خواهد داشت. اگرچه گمان می کنم در این راه موقعیت های فراوانی بر سر راهمان قرار گیرند اما فعلا در حال یادگیری هستیم، چنین پروژه هایی نیاز به زمان دارند و در کوتاه مدت نمی توان آنها را به شکل صحیح اجرایی نمود.»

گفته های Wehner در خصوص زمان بر بودن این پروسه در واتس اپ باعث تعجب نیستند زیرا فیسبوک در اوایل سال جاری و پس از ارائه برنامه های خود مبنی بر ایجاد ارتباط میان کاربران و کسب و کارها، صرفا این قابلیت را در اختیار برخی از کمپانی های مشخص در ایالات متحده قرار داده و همچنان باید منتظر بود و دید در آینده این طرح با چه رویکردی از سوی کاربران و تجارت ها مواجه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • pourya_p
    pourya_p | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴

    این فیسبوکم انگار کمر همت رو بسته ک واتس اپ رو چیلتر کنن.

مطالب پیشنهادی