ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

الجی رسما موبایل های G4 Stylus و G4c را معرفی کرد

شرکت الجی امروز رسما دو تلفن هوشمند جدید از سری G4 را رونمایی کرد که به ترتیب G4 Stylus و G4c نام دارند و هر دویشان در قیاس با پرچمدار اصلی ارزان تر بوده (به گفته ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۰:۰۰

شرکت الجی امروز رسما دو تلفن هوشمند جدید از سری G4 را رونمایی کرد که به ترتیب G4 Stylus و G4c نام دارند و هر دویشان در قیاس با پرچمدار اصلی ارزان تر بوده (به گفته شرکت سازنده با قیمت استثنایی ارائه می گردند) و تکنولوژی سطح پایین تری دارند.

مدل G4c ظاهرا همان نسخه G4 Mini است که کمی قبل تر شایعاتی در رابطه با آن منتشر شده بود؛ این موبایل دارای یک نمایشگر 5 اینچی با رزلوشن 720 در 1280 پیکسل است و از آبنبات چوبی اندروید بهره می برد. یک عدد چیپست چهار هسته ای 1.2 گیگاهرتزی (احتمالا اسنپدراگون) نیز جهت انجام فعالیت های پردازشی دستگاه برای آن در نظر گرفته شده است.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

از دیگر امکانات این محصول می توان به پشتیبانی اش از استاندارد ارتباطی LTE، دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی، یک گیگابایت رم، 8 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء و یک باتری 2540 میلی آمپر ساعتی اشاره نمود.

موبایل G4c از اواخر همین ماه در اقصی نقاط دنیا قابل خریداری خواهد بود و در قالب سه رنگ خاکستری، سفید و طلایی عرضه می گردد.

مدل دیگر G4 Stylus نام دارد که در واقع همان تلفن هوشمند LG G Stylo با نامی جدید است (که هم اکنون نیز در کره جنوبی موجود است و به زودی از طریق شرکت T-Mobile در ایالات متحده آمریکا نیز عرضه می گردد).

این موبایل یک نمایشگر 5.7 اینچی با رزلوشن 720p دارد و یک قلم استایلوس Rubberdium، یک گیگابایت رم، 8 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی دیگر امکانات آن را تشکیل می دهند.

مدل LTE تلفن هوشمند مورد بحث از یک چیپست 1.2 گیگاهرتزی چهار هسته ای بهره می برد و نسخه 3G آن نیز به همراه یک چیپست هشت هسته ای 1.4 گیگاهرتزی (احتمالا محصول مدیاتک) ارائه می گردد.

موبایل G4 Stylus در قالب دو رنگ نقره ای و سفید عرضه می شود و زمان ورود آن به بازار با مدل G4c تقریبا یکی خواهد بود.

From-left-to-right---LG-G4-Stylus-LG-G4-LG-G4c.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • aboliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
    aboliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii | ۲۸ آذر ۱۳۹۴

    اخه این گوشی از LG انتظار نمی رفت همچین اشغالی بسازه

    750هزار تومن پول میگرن اخه این چی داره به جز به قول یکی یه ابنبات چوبی ؟

    چی میگین. یعنی خوندین جوابمو بدین جون هرکی دوست دارین

  • سام
    سام | ۱۲ مرداد ۱۳۹۴

    این که نسخه ی مینیG4نیست!G4beatنسخه ی مینی هست که صفحه نمایش5.2 اینچی فول اچ دی داره -پردازنده اسنپ615 داره-1.5گیگ رم داره-دوربین 8مگاپیکسل(13مگاپیکسل نسخه آمریکای لاتین)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی