ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ تأثیر قاب Clear View در ایجاد خراش روی نمایشگر کهکشانی هایش را تأیید کرد

هفته گذشته خبری با این مضمون منتشر شد که طبق گزارش برخی از کاربران، صفحه نمایش تلفن های هوشمند گلکسی S6 و گلکسی S6 Edge دچار خش شده است و علت این مساله هم آنطور ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۰

هفته گذشته خبری با این مضمون منتشر شد که طبق گزارش برخی از کاربران، صفحه نمایش تلفن های هوشمند گلکسی S6 و گلکسی S6 Edge دچار خش شده است و علت این مساله هم آنطور که این عده بیان کرده اند گرد و غبار و ذراتی بوده که میان نمایشگر و درب رویی کاور اختصاصی سامسونگ با نام Clear View تجمع پیدا کرده اند.

هر دوی این دستگاه ها آنطور که می دانید مجهز به نمایشگر Gorilla Glass 4.0 هستند با این همه، باز هم ذرات و دانه های ریز گرد و غبار که دشمن صفحه نمایش دستگاه های موبایل محسوب می شوند، توانسته اند به نمایشگر پرچمداران تازه این شرکت کره ای آسیب برسانند.

از این رو، زمانی که تصور می کنید کهکشانی زیبا و البته گران قیمت شما جایش امن است و در داخل جیب تان مشکلی برای آن به وجود نمی آید، ذراتی در حال تجمع کردن روی درب قاب آن هستند که می توانند خراش های کوچک اما قابل رویتی را روی نمایشگر دستگاه ایجاد نمایند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

اما صرفا نمایشگر موبایل شما نیست که دچار خراش می شود و دکمه هوم آن نیز دربرابر این ذرات آسیب پذیر است و احتمالا خراش بر می دارد.

طبق گزارش SamMobile کمپانی سامسونگ هم اکنون در حال بررسی موارد گزارش شده است و وجود این خراش ها را تایید کرده. در عین حال تعدادی از کاربران انجمن XDA نیز اعلام کرده اند که با شعبه های مختلفی از این شرکت تماس گرفته اند و به آنها گفته شده که کمپانی از وجود این مساله آگاه است و در حال حاضر تلاش دارد که راهکاری موقتی را برای حل این مشکل پیدا کند یا اینکه خسارت های وارد شده به خریداران را جبران نماید.

اگر شما هم یکی از همین موبایل ها و قاب Clear View را دارید بهترین راه این است که کمی بیشتر از حد معمول مراقب موبایل خود باشید تا از وارد آمدن هرگونه آسیب به نمایشگر دستگاه جلوگیری نمایید.

Galaxy-S6--amp-edge-scratched-by-Samsungs-Clear-View-case (2)

Galaxy-S6--amp-edge-scratched-by-Samsungs-Clear-View-case

Galaxy-S6--amp-edge-scratched-by-Samsungs-Clear-View-case (1)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • سارا
    سارا | ۲۴ تیر ۱۳۹۴

    من هم گوشی سامسونگ دارم هم آیفون اس۶ و ۶ اما باید بگم با اینکه گوشی سامسونگ ادج زیباست اما بعد از ۲ روز با احتیاط و نگهداری خوب روی شیشه اش خط ریز افتاد بردم نمایندگی که اصلا زیر بار نرفت بعد سرچ کردم دیدم این مشکل رو خیلی ها دارن و کمی گرد و غبار منجر به این داستان میشه جالب اینجا بود که نوشته بودن دکمه هوم هم این اتفاق براش می افته و وقتی نگاه کردم دیدم توی نور اون هم کمی خش افتاده ، اما الان چند ماهی هست آیفون دارم و اصلا همچین اتفاقاتی رو ندیدم توش

  • pouya
    pouya | ۹ تیر ۱۳۹۴

    سلام دوستان
    راستش من این کاورو انداختم رو گوشیمو گوشیم خط افتاده
    الآن میتونم برم از گارانتی شرکت استفاده کنم و گوشیمو عوض کنم یا نه؟؟؟
    3 تومن برا اس 6 اج ازم پول گرفتن

  • sony z3+
    sony z3+ | ۱۴ خرداد ۱۳۹۴

    هههه دام دونگه بیش از این دیگه انتظار نداشته باشید بره یخچالش رو بزنه بهتره

  • رضا
    رضا | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴

    من لومیا 535 دارم که روش گویلا گلاس 3 هس
    3.4 ماهه بدون ضد خش استفاده میکنم کوچکترین خشی ورنداشته

  • hamid_reza_shirinnezhad
    hamid_reza_shirinnezhad | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴

    سامسونگه دیگه. دوباره سری بعدی اینو اصلاح میکنه، 1000 تا تبلیغات برای خش نیفتادن گوشی جدیدش رو میکنه. بعد طرفداراش به به و چه چه میکنن که ببینید گوشی ما دیگه خش نمیوفته.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی