ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن Layout اینستاگرام برای اندروید هم منتشر شد

اینستاگرام حدود ۲ ماه پیش امکان ساخت کلاژ از عکس ها را با انتشار اپلیکیشن Layout برای کاربران iOS ارائه کرده بود. حالا با انتشار نسخه اندرویدی اپ مذکور کاربران پلتفرم گوگل هم مثل صاحبان ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۸:۴۵

اینستاگرام حدود ۲ ماه پیش امکان ساخت کلاژ از عکس ها را با انتشار اپلیکیشن Layout برای کاربران iOS ارائه کرده بود. حالا با انتشار نسخه اندرویدی اپ مذکور کاربران پلتفرم گوگل هم مثل صاحبان آپید و آیفون می توانند کلاژ های فوق العاده بسازند.

برای این منظور ۱۰ تمپلیت آماده درون اپلیکیشن در نظر گرفته شده که کاربر می تواند در هرکدام تا ۹ عکس از گالری دستگاه انتخاب کرده و در صورت تمایل به اعمال تغییرات مورد نظرش در آن ها بپردازد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

کارکرد اپلیکیشن مذکور تنها محدود به استفاده از عکس های گالری دستگاه نمی شود و می توانید با استفاده از امکان «photo booth» به ثبت تصویر با آن پرداخته و از همان ها استفاده کنید. برای این منظور اپلیکیشن چندین عکس پشت سر هم گرفته و با ترکیب آن ها تصویر نهایی را ارائه می کند.

برای اشتراک گذاری کلاژ ها روی حساب های کاربریتان هم می توانید آن ها را با استفاده از خود ابزار مورد بحث به قطع مربعی معمول اینستاگرام درآورید.

ناگفته نماند اینستاگرام در ماه مارس Layout را پس از Hyperlapse و Bolt به عنوان سومین اپلیکیشن مستقل خود و برای انجام کاری منتشر نمود که همیشه بین کاربرانش محبوب بوده و همان زمان هم اعلام کرد با انتشار چنین نرم افزاری قصد افزایش فعالیت اعضایش را دارد و می خواهد آنها زمان بیشتری را روی پلتفرمش صرف نمایند.

در کنار این نرم افزار، ابزار ویرایش جدیدی هم با آپدیت هفته پیش به نسخه اندرویدی خود شبکه اجتماعی مورد بحث (اینستاگرام) اضافه شد. ابزار فوق که «Structure» نام دارد از طرف سخنگوی این شرکت برای هرچه بهتر به نمایش گذاشتن جزئیات بافت ها در عکس ارائه شده، و به زودی به iOS هم خواهد آمد.

Layout

Layout

سازنده: Instagram قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۱.۸ / ۶.۵ مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • عـــامـروفـسـکی
    عـــامـروفـسـکی | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴

    رفت برای دانلود

مطالب پیشنهادی