ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایلی که برای دور نگه داشتن شما از تلفن هوشمندتان طراحی شده

در دنیای امروز، دیگر تنها کوچکتر شدن اندازه تلفن های همراه برای راضی کردن کاربران به خرید محصول کافی نیست، اما اگر نهایت سادگی را نیز ضمیمه آن کنیم، چطور؟ «تلفنی برای دوری از تلفن» این شعار ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۰۱:۰۰

در دنیای امروز، دیگر تنها کوچکتر شدن اندازه تلفن های همراه برای راضی کردن کاربران به خرید محصول کافی نیست، اما اگر نهایت سادگی را نیز ضمیمه آن کنیم، چطور؟

«تلفنی برای دوری از تلفن» این شعار پروژه جدید معرفی شده در کیک استارتر است که Light Phone نام دارد و قرار است تمام قابلیت های تلفن های همراه دهه ۹۰ میلادی را داشته باشد و اگر به یاد بیاورید در آن دوران هنوز قابلیت فرستادن SMS ارائه نشده بود.

ممکن است در نگاه اول این طور تصور کنید که طراحی تلفنی بدون قابلیت ارسال پیام و با شعار فوق عاقلانه نیست، اما طراحان این دستگاه عقیده دارند موفق به ابداع محصولی جذاب و ساده شده اند که به اندازه یک کارت اعتباری است و به خوبی از پس تنها وظیفه خود بر می آید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

این تلفن به عنوان واسطه ای میان شما و تلفن هوشمندتان در نظر گرفته شده و تماس های ورودی به آن را به اطلاع شما می رساند، تا در مواقعی که قصد دوری از شلوغی و عوامل برهم زننده حواس را دارید، فقط به تماس های لازم و اضطراری دسترسی داشته باشید و خود را غرق دیگر زرق و برق ها و اپلیکیشن های بی پایان امروزی نکنید.

«لایت فون» این کار را از طریق اپلیکیشن خود که روی تلفن هوشمندتان نصب می شود انجام می دهد، اما صرفا محدود به آن نیست و خودش هم دارای سیم کارتی با ۵۰۰ دقیقه اعتبار مکالمه است. در نتیجه با وجود این که دستگاه فوق به عنوان تلفن پشتیبان معرفی شده، اما در صورت تمایل می توانید از آن به عنوان یک دستگاه مستقل نیز استفاده کنید که البته هیچگونه قابلیت ارسال پیام متنی و ایمیل نخواهد داشت.

ایده در اختیار داشتن تلفنی سبک و ساده با عمر باتری ۲۰ روزه برای مواقعی که بخواهید از ظواهر دنیای مدرن دوری کنید در ابتدا جذاب به نظر می رسد، اما با شنیدن قیمت ۱۰۰ دلاری که برای آن تعیین شده شاید باعث شود در تصمیم خریداری چنین محصولی بازبینی کنید، چرا که تلفن های غیرهوشمند بسیاری در بازار وجود دارند که با قیمت بسیار پایین تر عرضه می گردند و علاوه بر داشتن قابلیت تماس و مکالمه، دارای تعدادی اپلیکیشن ساده در حد ماشین حساب و بازی های کوچک هم هستند و حتی از لحاظ باتری هم تفاوت قابل توجهی با لایت فون ندارند.

برای انتقال دادن مکالمه هم راه های بسیاری وجود دارد؛ تنها کافیست یک سیم کارت اضافه با اعتبار مکالمه و یک موبایل یدک (البته با اندازه کمی بزرگتر از لایت فون) داشته باشید.

البته قطعا کاربرانی هستند که حاضر باشند برای تلفنی با ظاهر جذاب و به اندازه یک کارت اعتباری، ۱۰۰ دلار بپردازند که از آن جمله می توان به ۷۲۹ نفری اشاره کرد که برای پشتیبانی از تولید محصول فوق تا امروز نزدیک به ۹۰ هزار دلار از ۲۰۰ هزار سرمایه اولیه مورد نیاز آن را بر روی پلتفرم کیک استارتر تامین کرده اند؛ رقمی که با توجه ۳۹ روز باقیمانده از پایان مهلت جمع آوری سرمایه، کاملا قابل توجه به نظر می رسد.

در پایان پس از تماشای ویدئوی معرفی این پروژه، به ما بگویید در مورد آن چه فکر می کنید و آیا در صورت به تولید رسیدن حاضر به پرداخت قیمت در نظر گرفته شده هستید یا خیر؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • Amir
    Amir | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴

    اگه بتونه بی نیاز از شارژ کردن بشه یعنی یه پنل خورشیدی یا یه چیز شبیه به اون میتونه خیل کاربردی باشه!

  • 7.62mm
    7.62mm | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴

    خوشم اومد.

  • CafeAndroid
    CafeAndroid | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴

    یادمه یه دفعه یه مقاله نوشته بودین که یکی دیگه ساختن و قیمتش چند هزار دلار بود و یه آیینه جلوش داشت،نمیدونم کسی یادش هست یا نه

  • Mr.M
    Mr.M | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴

    http://www.nophonestore.com

  • علی
    علی | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴

    دوستان حتما حتما این خبر جالب رو بخونن من که حال کردم ساختمان 57 طبقه تو 19 روز :
    http://goo.gl/G686QD

    • علی
      علی | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴

      اینم جالبه اپلیکیشن ایمیل ماکروسافت (در حد شایعه)
      http://goo.gl/EQLM4S

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی