ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پیش نمایش طراحی و امکانات جدید آفیس در تلفن های اندرویدی

مایکروسافت برای نسخه تلفن های اندرویدی مجموعه آفیسش طراحی و امکانات جدیدی در نظر گرفته است. این طراحی نو به نسخه تبلت های اندرویدی که اوایل امسال منتشر شده بود شباهت دارد، اما بیش از آن با امکانات و شمایلی ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

مایکروسافت برای نسخه تلفن های اندرویدی مجموعه آفیسش طراحی و امکانات جدیدی در نظر گرفته است. این طراحی نو به نسخه تبلت های اندرویدی که اوایل امسال منتشر شده بود شباهت دارد، اما بیش از آن با امکانات و شمایلی تقریبا یکسان با نسخه پلتفرم iOS پیاده سازی شده است.

در نسخه های تبلتی این محصول می توانید تقریبا بیشتر ویرایش های مدنظرتان را بدون نیاز داشتن به ماوس و کیبورد فیزیکی انجام بدهید، اما در ورژن های مخصوص موبایل تاکید بیشتر بر روی انجام عملیات های ساده و سبک است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

مایکروسافت در پایین صفحه از همان کادر ویرایشی آشنایش بهره می برد، اما آن را برای استفاده در نمایشگرهای کوچک بهبود داده، مثلا در Word می توانید از این کادر برای تغییر سریع و ساده فونت ها و حالت نوشته ها استفاده کنید و در Excel برای پر کردن سریع ستون ها و سطر ها از آن بهره بگیرید. در PowerPoint نیز برای عوض کردن سریع و ساده افکت های بین اسلاید ها کاربرد خواهد داشت.

همانند نسخه iOS، در اینجا نیز امکان ذخیره و باز کردن اسناد روی DropBox و OneDrive خود مایکروسافت پیش بینی شده.

انتظار می رود مجموعه جدید کمی دیرتر و در سال جاری میلادی منتشر شود، اما نسخه پیش نمایش آن هم از هم اکنون در اختیار کاربران اندروید قرار گرفته است و با استفاده از این پیش نمایش و همچنین نسخه جدید ارائه شده برای iOS، می توان طراحی و امکانات تازه مجموعه آفیس ردموندی ها را قبل از ویندوز فون، روی پلتفرم رقبایش امتحان کرد.

البته مایکروسافت کمی قبل تر نسخه پیش نمایش آفیس برای ویندوز ۱۰ را نیز منتشر کرد، اما کاربران برای امتحان کردن آن لازم است دستگاه های خود را به نسخه بسیار ناپایداری از پلتفرم ویندوز ۱۰ موبایل آپدیت کنند.

این کمپانی تصمیم دارد نسخه آفیس خود برای ویندوز ۱۰ موبایل را حوالی پایان امسال منتشر کند، که با توجه به زمان عرضه دستگاه های جدید لومیا و تعطیلات آغاز سال زمان بندی مناسبی به نظر می رسد.

برای استفاده از پیش نمایش های یاد شده لازم است مراحلی را طی کنید. ابتدا به صفحه انجمن آفیس اندروید در گوگل پلاس در لینک زیر رفته و از طریق دکمه Join Community بالای صفحه عضو آن شوید:

https://plus.google.com/communities/115302484554583402046

سپس با استفاده از لینک های زیر برای آزمایش هر اپلیکیشن داوطلب شوید:

http://aka.ms/previewword

http://aka.ms/previewexcel

http://aka.ms/previewpowerpoint

پس از حدود ۴ ساعت مجوز دسترسی شما توسط مایکروسافت صادر شده و از طریق لینک های یاد شده می توانید به بارگذاری اپلیکیشن ها اقدام کنید.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • AmirReza
    AmirReza | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴

    ای بابا حوصلم سر رفت از بس ازین کارا کردیم
    وان درایوم اینطوری بود
    آفیس لنز هم اینطوری بود
    جهنم و ضرر اینم دانلود میکنیم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی