ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سفارش تجهیزات مورد نیاز برای تولید One M9 شامل کاهشی ۳۰ درصدی شده است

به نظر می رسد کمپانی HTC ماه آوریل را به شکلی بسیار ناخوشایند و نامطلوب پشت سر گذشته و بر طبق گفته ی تحلیل گران عامل اصلی این موضوع، فروش نه چندان موفق تلفن هوشمند ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۳:۰۰

به نظر می رسد کمپانی HTC ماه آوریل را به شکلی بسیار ناخوشایند و نامطلوب پشت سر گذشته و بر طبق گفته ی تحلیل گران عامل اصلی این موضوع، فروش نه چندان موفق تلفن هوشمند One M9 بوده است.

در همین راستا اکنون برخی منابع که در زنجیره ی تامین قطعات این برند تایوانی فعالیت دارند به وب سایت Digitimes اطلاع داده اند که شرکت مورد بحث به دلیل پایین بودن تقاضاهای موجود، سفارش تجهیزات مورد نیاز برای مونتاژ One M9 را شامل کاهشی ۳۰ درصدی کرده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

همین منابع می افزایند پرچمدار جدید تایوانی ها به جای اینکه در عرصه فروش روندی صعودی را طی کند میزان تقاضاهایش دارای وضعیتی خطی و ثابت هستند، که این امر ابداً برای اسمارت فونی که به تازگی وارد بازار شده اتفاق جالبی نیست و پیامدهای خوبی را در پی ندارد.

ناگفته نماند در چنین مواردی منابع Digitimes معمولاً اطلاعاتی بسیار دقیق و شفاف را ارائه کرده و لذا اخبار منتشر شده در این راستا احتمالاً صحیح بوده و قابل اطمینان محسوب می گردند، هر چند که HTC حاضر نشده توضیحی را در مورد شایعه مذکور ارائه نماید و فعلاً سکوت اختیار کرده.

جدای از عرضه ی رسمی One M9 در دهم ماه آوریل، گزارش های پیشین حکایت از این داشته اند که تایوانی ها با تجربه ی تنزل درآمدی ۳۳ درصدی نسبت به ماه مارس سال جاری و ۳۹ درصدی نسبت به ماه آوریل سال گذشته، بدترین ماه آوریل خود را در طول ۶ سال اخیر تجربه نموده اند.

پرچمدار جدید HTC کمی قبل از ارائه به بازار و در زمان عرضه، اخبار و شایعات نه چندان خوشایندی را پیرامون خودش تجربه کرد. برخی از این شایعات به مشکل داغ شدن بیش از حد چیپست اسنپدراگون ۸۱۰ اشاره داشتند و عده ای از منتقدین شناخته شده هم از عدم نوآوری در آن نسبت به نسخه ی پیشین گلایه می کردند.

حال جمیع موارد یاد شده به ظاهر سبب گشته اند تایوانی ها حال و روز مناسبی را تجربه نکنند و ظاهراً حتی عرضه ی M9+ و E9+ در بازارهای پرجمعیتی همچون چین هم نتوانسته مرحمی بر زخم های آنها باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • Mr.M
    Mr.M | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴

    M9 قويترين چيپ را داره و با آپديت مشكل گرمايش هم حل شده و تنها مشكلش به نظرم نمايشگر هست كه اگر كيفيتش را بالاتر ميبرد بهترين گوشي اندرويدي را ميزد
    حداقل نمايشگر را تغيير ميداد فكر كردن اپل هستند كه هر دو سال نمايشگر را تغيير بدهند !! وقتي يك مدير عامل توهم خوب بودن محصول ميزند بهتر از اين نميشه وضعش ...
    حداقل آيفون LCD ميزنه كيفيتش بهترين در دنيا هست ولي HTC ... يا بايد P-OLED بزنه و يا برشكست شود خود داني

  • امین
    امین | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴

    این نوار مشکی مسخره زیر LCDش خیلی رو اعصابه

  • محمد
    محمد | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴

    من دشمني ندارم،اما فكر ميكنم شركتايي مثل اچ تي سي و سوني تو پرچمدار جديدشون فقط ارتقا سالانه انجام دادن،واقعا نو آوري خيلي كم بود،مثلا همين اچ تي سي ميتونست حداقل مشكل حاشيه بغل رو حل كنه،بدون تعصب ،الان شما گوشي كمپاني چيني letv رو ببين ،واقعا شاهكاره،حداقل شايد ظاهرش رو كپي كرده باشه اما از چندتا تكنولوژي صوتي و ارتباطي جديد استفاده كرده،اينجوري بخاد پيشبره بازار رو از دست ميده سوني و اچ تي سي....

  • محمد شکوهی
    محمد شکوهی | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴

    وقتی مدیران تصمیمات درستی نمیگیرن همین میشه که یک شرکت به سمت سقوط پیش میره...

    تنوع بیش از حد ( M9+ و E9+ و ... )، مشکلات خاصی مثل کیفیت پایین دوربین ...

    شایعاتی از قبیل استفاده از گوریلا گلس 3 در برخی از One M9 ها... شایعات پیرامون اسنپدارگون 810... و ....

    در کنار کمترین تغییرات ظاهری میتونه یه ضربه ی سخت به پیکره ی HTC بزنه...

    من اولین گوشی اندرویدی که داشتم HTC Incredible S بود... 2 سال داشتمش... خیلی عالی بود... اخیرا یه One M8 هم داشتم که فروختمش.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی