ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

قابلیت تماس ویدیویی مسنجر فیسبوک در سراسر جهان امکان پذیر شد

فیسبوک قابلیت برقراری تماس ویدیویی از طریف اپلیکیشن مسنجر را ماه گذشته معرفی کرد و حالا قرار است تمامی دارندگان اپلیمیشن در سراسر جهان از آن بهره مند شوند. البته فیسبوک می گوید هنوز تعداد ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۰

فیسبوک قابلیت برقراری تماس ویدیویی از طریف اپلیکیشن مسنجر را ماه گذشته معرفی کرد و حالا قرار است تمامی دارندگان اپلیمیشن در سراسر جهان از آن بهره مند شوند. البته فیسبوک می گوید هنوز تعداد اندکی از کشورها به دلیل ارتقای سطح کیفی تماس هنوز قادر به استفاده از این ویژگی نیستند.

فیسبوک می خواهد حتی زمانی که به Wi-Fi هم متصل نیستیم قادر به استفاده از ویژگی مذکور باشیم، به همین دلیل اپلیکیشن باید با سرعت اینترنت شبکه موبایل مناطق مختلف تطابق یابد.

برای برقراری تماس ویدیویی تنها کافی است دکمه مورد نظر را که در قسمت بالایی صفحه گفتگو قرار دارد لمس کنید. فیسبوک اخیرا به کاربران مسنجر اهمیت بسیاری می دهد. در حالی که مسنجر به طور کلی بخشی از وبسایت اصلی فیسبوک به حساب می اید اما این شرکت مسنجر را به عنوان یکی از بزرگترین پلتفرم هایش معرفی می کند.

مسنجر ماهانه 600 میلیون کاربر فعال دارد و این تعداد کاربر قطعا تجربه تماس ویدیویی در اپلیکیشن های مشابه دیگر داشته اند. برنامه های فیسبوک برای مسنجر بزرگتر از آن چیزی است که فعلا می بینیم، این شرکت می خواهد مسنجر را به یک پلتفرم جداگانه تبدیل کرده و در آن آتش بازی هایی به راه اندازد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • امید
    امید | ۱ خرداد ۱۳۹۴

    بهترین مسنجره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی