ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

تحلیل گران برآیند خود از میزان فروش موبایل های بلک بری را به نصف کاهش دادند

کمپانی آماری و امنیتی RBC Capital Markets پیش بینی خود از میزان فروش دو تلفن هوشمند بلک بری پاسپورت و بلک بری کلاسیک را تقریباً به نصف آنچه که قبلاً برآیند کرده بود کاهش داده است. این ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۲

کمپانی آماری و امنیتی RBC Capital Markets پیش بینی خود از میزان فروش دو تلفن هوشمند بلک بری پاسپورت و بلک بری کلاسیک را تقریباً به نصف آنچه که قبلاً برآیند کرده بود کاهش داده است.

این شرکت هم اکنون اعتقاد دارد برند کانادایی فعال در عرصه ی اسمارت فون ها طی سه ماهه ی مالی گذشته تنها هفتصد هزار دستگاه از دو مدل موبایل پیش تر اشاره شده را به فروش رسانده در حالیکه پیش از این گمان می رفت بلک بری بتواند حداقل ۱.۴۰۰.۰۰۰ عدد از آنها را به دست مشتریانش برساند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

RBC می افزاید قبلاً این انتظار وجود داشت که کمپانی مورد بحث قادر باشد تا پایان سال مالی ۲۰۱۶ حداکثر ۶.۵ میلیون بلک بری پاسپورت و کلاسیک را بفروشد، اما اکنون این تخمین به ۳.۲ میلیون دستگاه تلفن هوشمند کاهش یافته است.

درست چند روز پیش و همانطور که در دیجیاتو نوشتیم جان چن، مدیر عامل بلک بری، اظهار کرده بود شرکت متبوعش بالاخره به سود دهی خواهد رسید و نگرانی چندانی در رابطه با این موضوع وجود ندارد هر چند که اطلاعات و تخمین های جدید حالا چیز دیگری را بیان می کنند.

به باور کارشناسان RBC، کانادایی ها باید تمرکز خودشان را از محصولات سخت افزاری به ارائه راهکارهای نرم افزاری انتقال دهند. در همین راستا این شرکت در یادداشتی به مشتریان خود ذکر کرده: "ما برآیند خود از توان فروش سخت افزاری بلک بری را نصف کرده ایم، هر چند که تمرکز آنها به هر صورت نباید بر روی این بخش از بازار باشد."

ناگفته نماند که انتظار می رود درآمد کمپانی کانادایی مورد اشاره از محصولات نرم افزاری اش طی سال مالی ۲۰۱۶ به رقمی معادل ۶۰۰ میلیون دلار برسد، ضمن اینکه آنها از همین بخش در سه ماهه ی ابتدایی سال جاری درآمدی ۶۷ میلیون دلاری را به دست آوردند که این رقم نسبت به سه ماهه ی قبلی خود رشدی ۲۰ درصدی را نشان می دهد.

کمپانی آماری و امنیتی اشاره شده در بالا توصیه می نماید بلک بری باید رابطه ی خود با اپل را بیش از گذشته بهبود بخشیده و نرم افزارهای امنیتی متنوع تری را برای iOS عرضه نماید. آنها تا پیش از این با سامسونگ همکاری های نزدیکی داشته اند که از جمله ماحصل این همکاری می توان به تولید تبلتی مشترک مابین بلک بری، همتای کره ایش و همچینین IBM اشاره نمود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • 7.62mm
    7.62mm | ۱ خرداد ۱۳۹۴

  • مشتری
    مشتری | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴

    راستش من با تمام سیستم عامل های موبایل کار کردم و ساده ترین و روان ترین آنها هین بلک بری بود ، کمی در حق بلک بری و سیستم عامل آن کم لطفی شده ، البته از حق نگذریم بلک بری ضعف بسیار شدیدی در استور خودش داره که صدها پله از دیگر رقیبان عقب است ولی خود سیتم عامل بسیار بهینه و کارآمد است و در جواب دوستمون که گفتند چرا تاجرها ، باید بگم استور بلک بری همانطور که برای عموم مردم کمبود نرم افزار دارد ولی در مقابل استوری بسیار غنی و کامل برای نرم افزارهای اداری و محاسباتی دارد که از پشتوانه چندین ساله بلک بری سر بر آورده اند

  • آیدین
    آیدین | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴

    داداش برآیند چیه؟ منظورت برآورد بود؟

    • 7.62mm
      7.62mm | ۱ خرداد ۱۳۹۴

      اشتباه در ترجمه ست.

  • borna_talebi
    borna_talebi | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴

    من با z30بلک بری کار کردم.خوش دست بود.جنس بدنه هم خوب.صفحه نمایش عالی اما اصلا نمیتونستم با سیستم عاملش کنار بیام. به نظرم تنها مشکلش اینه.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی