ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند گلکسی A8 با بدنه ای تمام فلزی در راه بازارهای آسیا و اروپا است [شایعه]

در اواسط ماه آوریل شاهد انتشار شایعاتی در مورد تلفن هوشمند گلکسی A8 بودیم که بسیاری از جزئیات فنی مرتبط به آن را فاش می ساختند، ضمن اینکه در کنار این شایعات گفته می شد موبایل ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۲:۰۰

در اواسط ماه آوریل شاهد انتشار شایعاتی در مورد تلفن هوشمند گلکسی A8 بودیم که بسیاری از جزئیات فنی مرتبط به آن را فاش می ساختند، ضمن اینکه در کنار این شایعات گفته می شد موبایل مورد بحث با بدنه ای تمام فلزی به احتمال زیاد به صورت ویژه برای کاربران کشور چین عرضه خواهد شد.

اما حالا شایعه ای جدید وجود دارد که می گوید A8 علاوه بر بازار سرزمین اژدهای سرخ در دیگر بازارهای آسیایی و همچنین اروپایی نیز در دسترس خواهد بود ضمن اینکه همین شایعه اطلاعات بیشتری را در رابطه با اسمارت فون یاد شده در اختیارمان می گذارد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

وب سایت SamMobile از طریق برخی منابع داخلی کمپانی سامسونگ دریافته که تلفن هوشمند گلکسی A8 همانند گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج به یک حسگر اثر انگشت لمسی تجهیز شده. این نوع حسگرها در قیاس با نمونه هایی که نیازمند کشیدن انگشت بر روی سطح شان هستند عملکردی بسیار دقیق تر و سریع تر داشته و در بین کاربران به مراتب محبوب ترند.

همین منابع می افزایند رابط کاربری موبایل مذکور درست مثل رابط کاربری تاچ ویز به کار رفته در سری گلکسی اس ۶ از قابلیت تم ها یا همون پوسته ها پشتیبانی به عمل می آورد. ضمناً گفته می شود این قابلیت در مورد بسیاری از تلفن های هوشمند آتی کره ای ها نیز اعمال خواهد شد.

همانند سایر اعضای خانواده ی سری A سامسونگ، گلکسی A8 هم از بدنه ای تماماً فلزی برخوردار خواهد بود. و شایعات می افزایند در این اسمارت فون چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون ۶۱۵ (دارای ۴ هسته ۱.۷ گیگاهرتزی Cortex-A53 و ۴ هسته ۱ گیگاهرتزی Cortex-A53) به همراه پردازنده گرافیکی آدرنو ۴۰۵ به کار بسته شده اند و ۲ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی، باتری ۳۰۵۰ میلی آمپر ساعتی و نمایشگر ۵.۷ اینچی Super AMOLED (با رزولوشن تمام HD) از سایر مشخصه های آن هستند.

دستاورد جدید سامسونگ ضخامتی ۵.۹ میلی متری خواهد داشت که در صورت درستی این موضوع آن را بدل به باریک ترین تلفن هوشمندی خواهد نمود که تا کنون توسط کمپانی تولید کننده اش ساخته شده است.

باید منتظر ماند و دید با گذشت زمان کدامیک از شایعات موجود در بالا صحت پیدا کرده و به واقعیت می پیوندند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • ali
    ali | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴

    به نظرم گوشی خوبی میاد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی