ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

حرکت روی خطوط در بازی Follow The Line 2D Deluxe

بازی های فکری به غیر از سرگرمی، می توانند وسیله خوبی برای سنجش اعصاب و قدرت تمرکز باشند. برای همین استودیوهای بازی سازی همچون Nenoff با در نظر گرفتن این دو هدف، عناوینی همچون Follow ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۷:۳۰

بازی های فکری به غیر از سرگرمی، می توانند وسیله خوبی برای سنجش اعصاب و قدرت تمرکز باشند. برای همین استودیوهای بازی سازی همچون Nenoff با در نظر گرفتن این دو هدف، عناوینی همچون Follow the Line را روانه بازار بازی های تلفن های هوشمند می کنند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

پیشروی کنید و روی خط بمانید؛ تنها توضیحی که می توان در مورد گیم پلی Follow The Line داد همین است و بس. بازی مراحل فراوانی دارد که در هر کدام با Maze یا هزارتوی متفاوتی مواجه هستید.

Follow the Line 2

تنها کاری که در بازی می کنید، گذاشتن انگشت روی دایره و کشیدن و نگه داشتنش روی خطوط است، طوری که به هیچ وجه از مسیر سفید رنگ خارج نشوید. این مسیرها هم می توانند خطوط مارپیچی باشند یا اینکه با یک دایره گردان و سریع مواجه باشید.

مسیرهای بازی در هر مرحله به طور تصادفی عوض می شوند و همزمان با این کار، رنگ آمیزی محیط بازی هم به طرز خوشایندی تغییر می کند. در کنار گیم پلی خوب و گرافیک چشم نواز، موزیک بسیار مناسب و هیجان انگیزی در پس زمینه بازی به گوش می رسد تا به راحتی نتوان از Follow The Line دل کند.

هر قدر بتواند بیشتر روی خط بمانید، امتیاز بالاتری هم کسب خواهید کرد و قادرید آن را در گوگل پلی گیمز یا گیم سنتر اپل با دوستانتان به اشتراک بگذارید. اگر می خواهید وضعیت اعصابتان را بسنجید، Follow The Line مطمئنا گزینه بسیار خوب و سرگرم کننده ای است.

Follow the Line 2D Deluxe

Follow the Line 2D Deluxe

سازنده: nenoff قیمت: رایگان (نسخه iOS به قیمت 1.99 دلار) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 42.7 / 23.2 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • mahyar.soleymani40
    mahyar.soleymani40 | ۲۰ دی ۱۳۹۴

    بازی جالبیه و تمرکز بالایی میخواد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی