ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

هدست واقعیت مجازی Fove قابلیت تشخیص حرکات چشم را دارد

تا آخر سال آینده میلادی، احتمالا ده ها و شاید صدها مدل هدست واقعیت مجازی وارد بازار شود که نام برخی از آن ها را پیشتر مرتبا شنیده اید و شاید به این فکر کنید ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۰۸:۳۰

تا آخر سال آینده میلادی، احتمالا ده ها و شاید صدها مدل هدست واقعیت مجازی وارد بازار شود که نام برخی از آن ها را پیشتر مرتبا شنیده اید و شاید به این فکر کنید که آیا با وجود هدست ها، آیا واقعا دیگر نیازی به تلویزیون در خانه ها هست؟

Fove، یکی از این چند ده دستگاهی است که اخیرا معرفی شده و برخلاف رقبایش، یک ویژگی فوق العاده جذاب دارد: سنسورهایی که حرکت چشم را تشخیص داده و می توانند بر اساس آن فرامینی صادر کنند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

قابلیت تشخیص حرکات چشم هدست Fove فراتر از ساخت بازی ها رفته. در آزمایشی ابتدایی، Fove در یکی از دانشگاه های ژاپن مورد استفاده قرار گرفت تا فردی کم توان، بدون لمس کلاویه های پیانو و تنها با چشم دوختن به دکمه های مجازی در برابر چشم اش پیانو بنوازد.

دیدن ویدیو این لحظه خالی از لطف نیست و شاید شما را به اشک وا دارد، اما به یادمان می آورد که تکنولوژی می تواند در جهت مثبتی حرکت کند.

گفته شده که یونیتی، آنریل انجین و کرای انجین نیز از کیت توسعه اولیه Fove حمایت به عمل می آورند، بنابراین عرضه بازی ها برای آن بسیار ساده است. نمایشگر این محصول 5.8 اینچ است که رزولوشنی برابر با 2560 در 1440 دارد. عملکرد کلی دستگاه تا 0.2 یک درجه کاهش پیدا کرده که در نوع خود کم نظیر است.

اگر مشتاق به سرمایه گذاری روی این پروژه شده اید می توانید با مراجعه به صفحه کیک استارتر کمپانی، اطلاعات بیشتر به دست آورده و حتی از پروژه حمایت کنید. نسخه اولیه دستگاه برای توسعه دهندگان در ماه مه 2016 در دسترس خواهد بود و اگر از پروژه حمایت کرده باشید می توانید یک دستگاه با قیمت 349 دلار خریداری کرده در حالی که قیمت کلی روی 399 دلار قرار دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Ebrahim
    Ebrahim | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴

    واقعا عالی بود پسر ... خیلی جالبه

    اشکمو در آورد .

  • عـــامـروفـسـکی
    عـــامـروفـسـکی | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴

    چه بازاری شده اینجا
    روزی اطلاعات یه مدل لو میره یا یه مدل جدید
    اینم نوآوریش جذابه

مطالب پیشنهادی