ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیا اپل به اشتباه از iPhone 6c رونمایی کرده است؟

تصویری که در بالا مشاهده می کنید، مربوط به داک جدید Lightning می شود که ساعاتی پیش در فروشگاه آنلاین اپل قرار گرفت. در نگاه اول به نظر می رسد که iPhone 5c بر روی این قطعه ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۷:۵۵

تصویری که در بالا مشاهده می کنید، مربوط به داک جدید Lightning می شود که ساعاتی پیش در فروشگاه آنلاین اپل قرار گرفت. در نگاه اول به نظر می رسد که iPhone 5c بر روی این قطعه قرار گرفته است، اما نگاهی دقیق تر خبر از محصولی جدید می دهد.

دستگاه بالا بر خلاف iPhone 5c مجهز به سنسور Touch ID است و همین موضوع این احتمال را به وجود آورده که اپل به اشتباه، از محصول آینده خود رونمایی کرده است.

iPhone 5c اولین تلاش اپل برای ارائه آیفونی با قیمت پایین تر به بازار بود که به علت عدم استقبال کاربران از آن، با شکست مواجه شد. بازار موبایل های میان رده، این روزها کاربران بسیاری را در خود جای داده است، و اپل با ورود به آن می تواند درآمد بسیاری را برای خود رقم زند.

آیفون های جدید به احتمال زیاد در شهریور ماه معرفی می شوند، و حالا با توجه به تصویر بالا باید منتظر ماند و دید که آیا در کنار 6s و 6s plus ، محصولی جدید به نام 6c نیز ارائه می شود یا خیر.

به نظر شما اپل می تواند این بار در بازار میان رده ها موفق باشد؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (26 مورد)
  • اميد
    اميد | ۲۰ آبان ۱۳۹۴

    فقط يك كاور قرمزه

  • Maryam
    Maryam | ۲ خرداد ۱۳۹۴

    ترجیح میدم اصلا آیفون نخرم....

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی