ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت Outlook.com را با ظاهر و امکاناتی جدید متحول می کند

بنابر اطلاعیه جدید مایکروسافت در وبلاگ آفیس، این کمپانی آمریکایی به زودی سرویس ایمیل Outlook.com را با ظاهر و امکاناتی تازه به Office 365 منتقل خواهد نمود. نسخه متحول شده آوت‌لوک به 13 تم جدید مزین شده و ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۳:۰۰

بنابر اطلاعیه جدید مایکروسافت در وبلاگ آفیس، این کمپانی آمریکایی به زودی سرویس ایمیل Outlook.com را با ظاهر و امکاناتی تازه به Office 365 منتقل خواهد نمود. نسخه متحول شده آوت‌لوک به 13 تم جدید مزین شده و در آن سعی شده تا ظاهر برنامه با نسخه های دسکتاپ و ویندوز 10 هماهنگ گردد.

برای آشنایی با قابلیت های جدید Outlook در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

امکانات جدید بر ارتقای تجربه ارسال و دریافت ایمیل متمرکز خواهند بود. Clutter یکی از آنهاست که به منظور دسته بندی ایمیل ها در پوشه های جداگانه برای خلوت نگه داشتن اینباکس در آوت‌لوک جدید گنجانده خواهد شد. بنابرگفته مایکروسافت Clutter به طور خودکار دسته بندی ایمیل ها را انجام می دهد. البته شما نیز برای کمک به این فرآیند می توانید با کشیدن ایمیل ها به درون و بیرون پوشه قابلیت Clutter را تمرین دهید.

اگر دسته بندی ایمیل ها مد نظرتان نیست، کافیست Clutter را غیر فعال کرده و از اینباکس در حالت کلاسیکش استفاده کنید. مایکروسافت ضمنا رابط جستجوی آوت‌لوک را در نسخه جدید بهبود بخشیده.

پیشنهادات جستجو به صورت خودکار، افرادی را هایلایت می کند که بیشترین تماس را با آنها دارید و قابلیت پالاینده جدید امکان محدود نمودن جستجو میان ایمیل ها را بسته به فرد ارسال کننده، پوشه، تاریخ و پیوست ها فراهم می نماید. لازم به ذکر است که جستجو همواره یکی از نقاط ضعف سرویس آوت‌لوک بوده و افزوده شدن این امکانات، به نظر امیدوارکننده می رسد.

قابلیت جدید دیگر، پیش نمایش لینک صفحات وب و همچنین لینک های ویدئویی از یوتوب است. با استفاده از آن می توان پیش از ورود به لینک مورد نظر، پیش نمایشی کوچک را در محیط آوت‌لوک مشاهده نمود. ضمنا در آوت‌لوک جدید می توان تصاویر را به طور مستقیم در ایمیل ها کپی/پیست کرد. مایکروسافت همچنین امکان خواندن و ارسال ایمیل را در پنجره های پاپ آپ فراهم کرده و در صورت تمایل می توانید ایمیل های مهم را به بالای اینباکس بچسبانید.

مهم ترین قابلیت جدید، بی شک پشتیبانی آوت‌لوک از افزونه هاست. مایکروسافت پیش تر از قصد خود برای آوردن افزونه ها به آوت‌لوک پرده برداشته بود، و حالا تأیید نموده که افزونه ها هنگام نوشتن یا خواندن ایمیل در دسترس کاربر قرار خواهند گرفت. اوبر، بومرنگ و PayPal برخی از افزونه های شخص ثالثی هستند که تاکنون از سمت مایکروسافت تأیید شده اند.

اسکایپ همواره بخش جدایی ناپذیر سرویس آوت‌لوک بوده که در نسخه جدید به اوج هماهنگی با آن رسیده است. از این به بعد در آوت‌لوک قادر خواهید بود که بین ایمیل و اسکایپ، برای شروع یک مکالمه ویدئویی با مخاطب سوئیچ کنید. اگر کاربر وان‌‌درایو باشید، حالا فایل های پیوستی به ایمیل می توانند به آسانی به لینک وان‌درایو مبدل شوند.

New-ways-to-get-more-done-in-Outlook.com-3.0

و در نهایت، مایکروسافت به غیر از تغییر و تحول اساسی در رابط ایمیل آوت‌لوک، تغییرات کوچکی را نیز در تقویم آن انجام داده. ظاهر تقویم و حرکت در آن بهبود یافته و جستجو میان رویدادها ساده تر از همیشه انجام می پذیرد. مایکروسافت همچنین اذعان داشته که نسخه موبایل را با پشتیبانی از ژست های حرکتی و افزونه ها بروز می نماید.

قابلیت های جدید از امروز به آوت‌لوک اضافه شده اند، با این حال موقتا افراد معدودی قادرند به آنها دسترسی داشته باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • صفایی‌نژاد
    صفایی‌نژاد | ۱۴ مهر ۱۳۹۴

    اوتلوک من هنوز با اینکه چند ما از این خبر گذشته، این شکلی نشده و همون شکل سابق خودشه!

  • نیما
    نیما | ۱۲ خرداد ۱۳۹۴

    یکی از بدترین برنامه نویسی هایی که توی عمرم دیدم برای اوت لوکه... ۲۰ بار پیج لود میشه به کنار، وسط تایپ کردن ایمیل هم یهو رفرش میشه... میگه کامل باز نشده من نمیدونم مثلا چند گیگ دیتا لازمه که ایشون کامل باز بشه؟!
    همینطوریشم که ۸۰درصد مواقع باز نمیشه یا فیلترشکن میخواد یا کلا باز نمیشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی