ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل در iOS 9 از آیفون و آیپدهای قدیمی پشتیبانی خواهد کرد

نسخه بعدی پلتفرم های iOS و OS X، به جای ارائه قابلیت های جدید بر روی کارایی بیشتر و همچنین پایدار بودن تمرکز خواهند کرد، البته این خبر جدید نیست و از قبل هم می ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲ خرداد ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

نسخه بعدی پلتفرم های iOS و OS X، به جای ارائه قابلیت های جدید بر روی کارایی بیشتر و همچنین پایدار بودن تمرکز خواهند کرد، البته این خبر جدید نیست و از قبل هم می دانستیم iOS 9 می آید تا در اصل مشکلات بسیار نسخه هشتم را رفع نماید. اما بر اساس گزارش تازه ی وب سایت 9to5mac، محصولات قدیمی تر اپل نیز می توانند از نسخه های جدید بهره مند گردند.

در اصل اپل، نسخه نهم از پلتفرم iOS خود را در اختیار کاربران آیفون 4S و همچنین آیپد مینی هم خواهد گذاشت. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

گزارش ها حکایت می کنند که اپل هسته مرکزی iOS 9 را در اختیار محصولات قدیمی تر خواهد گذاشت که برای سخت افزار به کار گرفته شده در محصولات پیشین، بهینه شده است.

اقدام تازه اپل، یک تغییر بزرگ برای پلتفرم iOS به شمار می رود بخصوص که این روزها، شرکت آمریکایی بیش از هر زمان دیگری کاربران را ترغیب می نماید تا از محصولات قدیمی تر نیز بازدید به عمل آورده و آنها را بخرند، برای مثال آیفون 5C. اما در صورتی که همین آیفون نتواند به خوبی جدیدترین نسخه از پلتفرم یاد شده را اجرا نماید، بعید به نظر می رسد کاربران بار دیگر به اپل و برنامه هایش در این خصوص اعتماد کنند. از طرف دیگر این استراتژی می تواند به اپل کمک کند تا با آیفون هایی ارزان تر، به کشورهای در حال توسعه وارد گشته و پشتیبانی از موبایل های خود را نیز تا زمان طولانی تر ادامه دهد.

وب سایت 9to5mac اذعان دارد که امسال، تمرکز ویژه ی iOS و OS X بر روی بالا بردن امنیت دستگاه ها خواهد بود. یکی از مهم ترین ویژگی های به کار رفته در پلتفرم های یاد شده «Rootless» نام خواهد داشت که در برابر بدافزارها، به دفاع مشغول شده و همچنین داده ها را به شکل امن نگه داری می کند. گفته شده که کاربران می توانند این ویژگی را در OS X غیر فعال نمایند اما در iOS این امکان وجود نخواهد داشت. از سوی دیگر نسخه های جدیدتر در برابر جیلبرک مقاوم تر خواهند شد.

اپل در هشتم ژوئن کنفرانس توسعه دهندگان خود به نام WWDC را برگزار خواهد کرد و در این رویداد، همه برنامه ها در خصوص iOS، OS X و همچنین Watch OS عنوان خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • Reza_Abdollahi
    Reza_Abdollahi | ۲ خرداد ۱۳۹۴

    اپل همیشه تو اپدیت هاش برا دستگاه های قدیمی سنگ تموم میزاره...

    گلگسی اس 2 ، May 2011 رونمایی شد آخرین آپدیتی که براش اومده اندروید 4.1.2...

    ایفون 4اس ، September 2011 رونمایی شد و قراره ios 9 هم براش بیاد...

    دیگه تفسیرش با خودتون

  • mm98
    mm98 | ۲ خرداد ۱۳۹۴

    رم i6 کمه .
    بعدا که آپدیت نیومد میفهمین.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی