ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی برای حل مشکل گرم شدن موبایل Mi 4i آپدیت جدیدی را عرضه می کند

تلفن همراه Mi 4i شیائومی را حتما می شناسید؛ نسخه پایین تری از پرچمدار این شرکت چینی با نام Mi 4 که مجهز به چیپست 64 بیتی اسنپدراگون 615 است و با مشکل داغ شدن ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۵:۰۰

تلفن همراه Mi 4i شیائومی را حتما می شناسید؛ نسخه پایین تری از پرچمدار این شرکت چینی با نام Mi 4 که مجهز به چیپست 64 بیتی اسنپدراگون 615 است و با مشکل داغ شدن بیش از اندازه دست و پنچه نرم می کند. این چیپست دارای هشت هسته است و سرعت کلاکی معادل 1.7 گیگاهرتز دارد و علاوه بر این به یک پردازنده گرافیکی Adreno 405 مجهز شده.

حالا کمپانی شیائومی برای حل این مشکل یک آپدیت 804 مگابایتی با نام V6.5.4.0 LXIMICD را ارائه کرده است تا الگوریتم های کنترل حرارت آن را بهینه سازی نماید و از این طریق از حجم میزان گرمای تولید شده توسط آن بکاهد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

اگر خاطرتان باشد، اوایل همین ماه بود که شایعات در مورد Mi Note Pro قوت گرفته که مجهز به چیپست اسنپدراگون 810 است و گفته می شد که با مشکل گرم شدن بیش از اندازه روبرو بود. اما حقیقت آنجاست که این محصول نقایص دیگری داشت و مساله به هیچ وجه به گرم شدن بیش از اندازه آن مربوط نمی شد.

بر اساس بیانیه ای که از سوی جای مانی، مدیر محصولات شیائومی در هند منتشر شده، آپدیت جدید «فرکانس، ولتاژ و تعداد هسته های مورد استفاده را بر حسب دمای چیپست تغییر می دهد» و تاکنون هیچگونه شکایتی از جانب کاربران دستگاه های دریافت کننده این آپدیت به گوش نرسیده که اثربخش بودن آن را نشان می دهد.

جای مانی، مدیر محصولات شیائومی گفته است: «برخی از کاربران تلفن هوشمند Mi 4i گله داشته اند که موبایل هایشان در برخی شرایط خاص مثلا، اجرای بازی های پیشرفته سه بعدی و اپلیکیشن های بنچمارک بیش از اندازه گرم می شوند. ما برای رفع این مشکل، الگوریتم های کنترل حرارت دستگاه را بهینه سازی کرده ایم تا دما را به شیوه بهتری کنترل کنیم. کنترل های حرارتی جدید فرکانس، ولتاژ و تعداد هسته های مورد استفاده را بر جسب دمای چیپست تنظیم می کنند.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • pishva
    pishva | ۳ خرداد ۱۳۹۴

    داداش اولا اینجا جای تبلیغات نیست.دوما قیمتات کلا فضای تشریف داره.می نت 16 گیگ هم قیمت نت4! کدوم دیوانه ای به می نت پول میده!

  • samsungmobile
    samsungmobile | ۲ خرداد ۱۳۹۴

    615 تو خیلی مدلای دیگه هم استفاده شده و ندیدم جایی ایراد حرارت زیاد ازش بگیرن پس مشکل اینجا 615 نیست.
    منتظر ورود این گوشی شیائومی هستم با قیمت بسیار خوبش!

  • عـــامـروفـسـکی
    عـــامـروفـسـکی | ۲ خرداد ۱۳۹۴

    ایولا که انقد جرات داشت حقیقت رو بگه در مورد می نوت پرو و الکی همه چیزو ننداخت گردن چیپست ، امیدوارم دوتا دستگاهش با آپدیت عالی بشن

مطالب پیشنهادی