ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اسپاتیفای نوع موسیقی را با سرعت دویدن شما تنظیم می کند

اسپاتیفای در مراسم امروز خود از قابلیت های جدید اپلیکیشنش پرده برداشت که بطور کلی حول محور ورزش بودند. این شرکت اعلام کرد دست به ساخت تجربه کاربری کاملا جدیدی زده که از اساس برای دوندگان طراحی ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲ خرداد ۱۳۹۴ | ۲۰:۰۰

اسپاتیفای در مراسم امروز خود از قابلیت های جدید اپلیکیشنش پرده برداشت که بطور کلی حول محور ورزش بودند. این شرکت اعلام کرد دست به ساخت تجربه کاربری کاملا جدیدی زده که از اساس برای دوندگان طراحی شده است.

در نسخه جدید این نرم افزار، بر اساس سابقه موسیقی های شنیده شده و تنظیمات شخصی کاربر، بهترین آهنگ های زمینه برای دویدن انتخاب می شود. این اپلیکیشن همچنین با استفاده از حسگرهای داخل تلفن هوشمند کاربر (مثل شتاب سنج) سرعت گام برداشتن شما را هم بررسی می کند تا آهنگی که انتخاب می کند کاملا با آن همخوانی داشته باشد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

طبق اعلام اسپاتیفای، این شرکت بهترین موسیقی های جهان را برای کاربرانش گردآوری کرده؛ آهنگ هایی که بر اساس سابقه موسیقیایی آنها انتخاب شده اند. این لیست مجموعه ای از آهنگ ها در سبک های مختلف را شامل می شود و موسیقی هایی که توسط بهترین آهنگ سازان جهان بطور خاص برای دوندگان ساخته شده اند را در بر می گیرد.

برای استفاده از این قابلیت تنها کافیست شروع به دویدن کنید، اسپاتیفای خودش بهترین موسیقی را برای شما انتخاب می کند تا بتوانید دونده ای «سرسخت تر، بهتر، سریع تر و قوی تر بشوید.»

اسپاتیفای برای رسیدن به هدف خود یعنی ایجاد بهترین حس در شما حتی تا ساختن موسیقی اختصاصی برای دویدن هم پیش رفته، که هماهنگ با آهنگ گام برداشتن و سرعت شما پخش خواهد شد.

این شرکت سوئدی همچنین در ادامه برنامه های خود در این زمینه قصد دارد امسال با Nike و RunKeeper همکاری کند و استریم موسیقی را به هردوی این اپلیکیشن های مشهور و پرطرفدار بیاورد.

گرایش جدید کمپانی فوق به سمت ورزش به این ها ختم نشده و به منظور هرچه بیشتر کردن امکاناتش برای ورزشکاران حتی نسبت به اضافه کردن بخش های پادکست و ویدئو هم به اپلیکیشن خود اقدام خواهد کرد.

اسپاتیفای با کنفرانس امروز خود رسما به دوران و کسب و کاری تازه وارد شد و مرزهای فعالیت خود را از یک نرم افزار استریم موسیقی صرف فراتر برد، تا بتواند جایگاه خود را به عنوان اپلیکیشنی که کاربران مشتاق پرداخت حق عضویتش هستند، بیش از پیش حفظ کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • BOZORG#
    BOZORG# | ۳ خرداد ۱۳۹۴

    سونی هم این قابلیت رو قبلا تو والکمن ورزشیش ارائه داده بود

  • فربد
    فربد | ۲ خرداد ۱۳۹۴

    احتمالا برای من لانا دل ری پخش می کنه :دی

  • Erfan_Moti
    Erfan_Moti | ۲ خرداد ۱۳۹۴

    دوستان دارم ایفون 6 میخرم...
    امیدوارم ناراضی نشم بعد خریدش
    فردا میرسه دستم هنوز هیچ نظری در موردش نمیدم با این که روی کاغذ هیچ جذابیتی نداره برام امابعد چهار سال دوباره برگشتم سمت اپل شاید که این بار راضی بشم...
    چمیدونم شاید سیستم عامل ios چیزایی داره که باید از درون باهاش اشنا شد تا لذت برد
    البته چیزای خوبی هم داره مثلا دیگه من لازم نیس برا اپدیت گرفتن منتظر اول گوگل و بعد سامسونگ باشم تا شاید یه اپدیتی بیاد برا گوشیم...

    • Mehdia_St
      Mehdia_St | ۲ خرداد ۱۳۹۴

      مبارکت باشه انتخاب خوبی کردی ولی جای تو بودم صبر میکردم واسه ایفون بعدی واقعا خیلی زود میگذره زمان ؟ تنها مشکل ایفون ۶ رم ۱ شه گرچه کافیه ولی تو سافاری و چند برنامه سنگین میپره بیرون ایفون بعدی رمش ۲ هستش ؟؟؟ در ضمن اپدبت منظم داره ولی ios طوریه گوشی های قدیمی مثل 4S که نمیتونن اپدیتی مثل ایفون فایو اس داشته باشه . وقتی دفعه تول راضی نشدی فک نکنم ایندفعه هم راضی باشی ! من که دفعه اول راضی راضی هستم از سیستم Ios

      • Erfan_Moti
        Erfan_Moti | ۲ خرداد ۱۳۹۴

        امیدوارم این مشکل هارو نداشته باشم...
        البته مشکل مرورگر رو من توی اس5 خودم هم بعضا داشتم
        مثلا سایت دیجیکالا اون کالا های که کامنت زیاد خورده زیرشون گوشی هنگ میکرد به خاطر مرورگر کروم و اعصاب خوردکن بود
        حقیقتا ایفون گرفتم که این اعصاب خوردی های اینچنینی رو نداشته باشم
        ساده و بی نقص میخوام....امیدوارم همینظوری باشه
        در مورد ایفون بعدی هم من بازم یک سال دیگه میخرمش اگه بخوام جون اولی که بیاد به لطف دلال ها قیمتش اندازه یه پرایده!

    • Mohammad ch
      Mohammad ch | ۲ خرداد ۱۳۹۴

      منم دارم میخرم
      اولین گوشی اپل که دارم میخرم امیدوارم ارزش این همه هزینه رو داشته باشه
      البته مطمئنم پشیمون نمیشم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی